Nora Berg

Nora Berg

Nora Berg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nora Berg har varit registrerad mäklare sedan 2024-05. Nora Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-09 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.2. Nora Berg har haft 1 försäljningar sen 2024-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-09 - 2024-09

5 omdömen om Nora Berg

Sedan starten hos Reco 2024
Andrea Emelie Birgitta O
Sålde sin bostad med hjälp av Nora Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Närsbo

Trevlig mäklare som alltid fanns tillgänglig vid frågor och funderingar!

Patrik J
Köpte sin bostad med hjälp av Nora Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Närsbo

Proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Nora var kunnig om bostaden och om vi hade någon fråga som hon inte kunde besvara så tog hon redan på det och återkom. Tar sig tid att svara i telefon och mail.

Lars B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Ängabo Centrum

Nora har varit mycket positiv och dedikerad i sitt arbete med att sälja vår bostad. Trots en utmanande situation med mig och min syster som haft lite olika viljor har Nora hållt ihop det hela med god information och sakkunnig hjälp. Har uppskattat att hon varit tillgänglig även på udda tider och att hon lyssnat på våra önskemål och synpunkter.

Eva O
Ängabo Centrum

Jag är mycket nöjd med hennes bemötande och tillgänglighet. Hon har genomfört och slutfört försäljningen med mycket gott resultat, till ett slutpris över min förväntan.

Göran S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Ängabo Centrum

Vi uppskattar ett trevligt samarbete. Nora ställde upp för oss på en extra visning där vi fick möjlighet att se omgivning och besöka alla gemensamhetsanläggningar. Hon gav oss all information på ett klart och sakligt sätt.