Stefan Engroos

Stefan Engroos

Stefan Engroos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan Engroos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Stefan Engroos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 368 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Engroos har haft 84 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

368 omdömen om Stefan Engroos

Sedan starten hos Reco 2021
Alex Steven M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Trevlig kille, väldigt hjälpsam och flexibel. Hjälpte mig med alla frågor jag hade. Stark rekommendation.

Nelly B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Stefan är trevlig, flexibel, lättillgänglig samt återkopplar löpande vilket gör att vi har koll på vad som sker hela tiden. Framförallt upplever vi Stefan som tydlig och ärlig vilket var viktigt för oss. Stefan förklarar hur marknaden ser ut, vad man kan förvänta sig, och han lovar inget han inte håller. Han kommer med värdefulla tips och råd och vi litade på hans omdöme och kunskap. Vi kände oss trygga med Stefan som mäklare och är väldigt nöjda med både valet av mäklare och mäklarfirma!

Mariah E
Tullinge

Jag anlitade Stefan när jag skulle sälja min lägenhet. Trots att marknaden har varit mycket trög har Stefan visat stort engagemang och hållit tät kontakt med mig som säljare. Slutligen blev lägenheten såld. Jag kan verkligen rekommendera Stefan.

Gabriel G
Uttran

Super trevlig, hjälpsam och professionell!

Linda F
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TULLINGE

Stefan ger ett trevligt och proffitionellt bemötande. Engagerad, tydlig och informativ mäklare. Våra förväntningar vid köp av bostad var en lätttillgänlig mäklare med snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Stefan.

Peter A
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TULLINGE

Stefan ger professionellt och kompetent intryck.

Håkan S
Grödinge

Snabb med svar duktig på att hålla kontakt. Mvh Håkan Stenberg.

Ann-Louise B
Uttran

Stefan är en kompetent, lättillgänglig och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!

Ranea M
Uttran

Vi köpte vårt drömhus via Stefan Engroos. En väldigt duktig och engagerad mäklare. Rätt person på rätt plats!

Peter A
Tullinge

Stefan ger ett förtroendegivande och seriöst intryck.