Marie Sandström

Marie Sandström

Marie Sandström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Marie Sandström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Sandström har haft 29 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

243 omdömen om Marie Sandström

Sedan starten hos Reco 2017
Stefan L
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Professionell, kunnig och förtroendeingivande Bra för både köpare och säljare

Monica L
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Rosvik

Mycket passande mäklare, kunnig och trevlig samt vill det ska kännas bra för både köpare och säljare. Väldigt insatt och ett utomordentligt engagemang!

Wilma D
Roknäs

Trevlig, tillmötesgående med våra önskemål. Lätt att hålla kontakten med.

Jenny P
Roknäs

Så nöjd med mitt val av mäklare! Realistisk värdering. Förklarar allt begripligt, inget krångel, aktiv och omtänksam. En perfekt nivå på återkoppling under hela försäljningsfasen. Rekommenderas!

Helena B
Skuthamn

Mycket trevlig, och tillmötesgående mäklare,Glad, proffsig kunnig inom sitt område

Ida B
Hemlunda

Marie är en otroligt bra och duktig mäklare. Man får alltid ett snabbt svar av henne vid eventuella frågor och snabb återkoppling. Hon har hjälpt oss otroligt bra genom hela köpet och vi är väldigt nöjda! Vi kan starkt rekommendera Marie😊

Max B
Hemlunda

Otroligt bra upplevelse med Marie! Lätt att få tag i henne, kunde svara på alla eventuella frågor och hjälpte en igenom hela köpet. 😃😃

Anders F
Sikfors

Proffsig Trevlig Vi fick ett mycket gott intryck och förtroende för henne.

Kurt Torsten J
Sikfors

Allt bra och trevliga allihop, så tycker vi.

Lars-Erik S
Sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Islandsbäck

Bra kommunikation och bemötande av Marie. Vid objekt som detta krävs ett bra samarbete mellan säljare och mäklare och det fungerade helt OK.