Oscar Owen-Berghmark

Oscar Owen-Berghmark

Oscar Owen-Berghmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Oscar Owen-Berghmark har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Oscar Owen-Berghmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Oscar Owen-Berghmark har haft 9 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får chansen att hjälpa människor med deras livs största affär, utifrån deras unika situation. I mäklarrollen hjälper jag människor att hitta sitt nya drömhem men också till en bra försäljning så att dem har rätt förutsättningar att flytta dit. Det bästa jag vet är när både köpare och säljare blir riktigt nöjda med affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag väldigt noggrann och driven. Jag tycker detaljer är viktigt och jag lägger ner mycket tid. Genom att vara lyhörd för varje individs situation och behov anpassar jag mitt arbetssätt för att kunna hjälpa kunden till bästa möjliga slutresultat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden handlar det mycket om balans. Jag gillar aktiviteter som fotboll, padel, golf och annan träning, men också att ta det lugnt och återhämta mig.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har representerade Gotland i medeldistanslöpning (800m samt 1500m) på Island Games 2019, Gibraltar.

2023-12 - 2024-08

20 omdömen om Oscar Owen-Berghmark

Riccardo I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Owen-Berghmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Innerstad

Vänlig, tålmodig, sakkunnig och påläst om objektet. Tar reda på saker och återkopplar snabbt. Effektiv och proffsig. Vi fick jättebra hjälp och är otroligt nöjda!

Elisabet B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Owen-Berghmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Innerstad

Oscar är en helt otrolig mäklare. Lyhörd och verkligen intresserad av att ta tillvara på mina önskemål och förväntningar. Kompetent,, proffsig. Förklarar på ett enkelt sätt alla regler och svarar på mina, många gånger, konstiga frågor. Känslan av trygghet är så viktig när jag valt att sälja min lägenhet . Kommer verkligen att rekommendera Oscar till alla mina bekanta som funderar på att byta bostad. Betyget är excellent

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack så mycket för det jättefina omdömet och för förtroendet med försäljningen!

Fredrik C
Länna

Bemötandet var väldigt tryggt och säkert.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack för det fina omdömet Fredrik! Jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten.

Christine A
Länna

Toppbetyg till Oscar! Trevlig, kunnig och engagerad.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack för det fina omdömet Christine! Jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten.

Malin B
Västerhejde

Jag har både sålt och köpt med hjälp av Oscar. Oscar har återkopplat snabbt under hela processen och har varit lättillgänglig och tillmötesgående. I försäljning av min bostad har jag upplevt honom som väldigt pålitlig och jag har varit trygg i bostadsaffären hela vägen.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack för det fina omdömet Malin och för förtroendet med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!

Niklas E
Länna

Trevlig och bra bemötande. Flexibel och svarade alltid i telefon oavsett tid.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack för det fina omdömet Niklas och för förtroendet med försäljningen.

Fredrik D
Västerhejde

Proffesionellt bemötande och förtroendeingivande. Väldigt tillgänglig.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack för det fina omdömet Fredrik! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hem.

Oscar A
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Owen-Berghmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Träkumla

Oscar har varit superbra! Han har under hela försäljningen varit engagerad och kommunicerat med oss. Vi är mycket nöjda.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack så mycket för det fina omdömet och för ert förtroende! Ett nöje att arbeta med säljare som är engagerade i sin affär.

Karin O
Träkumla

Oscar är otroligt kompetent och förtroendeingivande. Han levde upp till alla våra förväntningar.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med eran försäljning. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nästa hem.

Sofie E
Köpte sitt hus med hjälp av Oscar Owen-Berghmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Träkumla

Duktig och snabb återkoppling med alla typer av frågor!

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack så mycket för det fina omdömet Sofie! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!