Täby Bygg & Badrum AB

Täby Bygg & Badrum AB

www.tabybadrum.se
  • BadgeFiveYears

Varmt välkommen till Täby Bygg & Badrum. Vi är specialiserade och har många års erfarenhet av våtrumsrenoveringar, vi utför också all sorts av plattsättning och golvläggning. Är du intresserad av att renovera ditt badrum, kök, tvättstuga eller kanske lägga in nytt klinkergolv? Vi är anslutna till BKR och all personal innehar...

150 omdömen om Täby Bygg & Badrum AB

Björn N
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Badrummet blev i stort sett bra. Alla hantverkare var trevliga. -De var nära att sätta in för tunn plywood bakom gipsen men jag påpekade felet och rätt beställdes och sattes upp. -De återställde inte diffussionsspärren som revs på delar av ytterväggen (kan ge otätheter mot andra rum men bedöms inte vara en allvarlig brist) -Ett fåtal kakelplattor hade defekter i mönstret på kanten men sattes upp ändå -Spacklingen av en vinkel i taket fick göras om med lite bättre resultat. -Mattläggarna lämnade en limfläck mitt på golvmattan...

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Vi är mycket glada att ni var nöjda med att våra duktiga hantverkare som var på plats hos er. Vi strävar alltid att efter att ge kunden 100% nöjdhet, Vi känner oss trygga med arbetet hos er och ni kan njuta av det i lugn och ro. Skulle inte lim fläcken gå bort så ring mig så kommer jag och kollar på den på plats så klart. Mvh Dennis Bergström Vd

Johan D
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

bra bemötande,dom levde upp till förväntningarna,har hjälpt mig med diverse uppdrag och har alltid fungerat bra.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tackar för förtroendet hos dig johan!

Mikael A
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Alltid bra utförda jobb trevlig personal håller vad dom lovar

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Stort tack mikael! Vi är glada när du är glad :)

Malin F
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

kommunikation mellan oss och Täby bygg var bra. De var lyhörda för våra önskemål och funderingar. När vi har bett om råd om möblemang eller utformning på badrummet så har vi fått professionella tips. De olika hantverkarna har gjord ett bra utfört arbete. Vid några gånger så uppstod problem med felbeställt material och målning. Men efter att ha uppmärksammat Täby bygg på detta, så har de snabbt åtgärdat problemen. Jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Stort tack Malin för din fina ord! Ha en fin sommar

Erik J
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Professionellt och inlyssnande bemötande. Renoveringen av vårt badrum blev utfört med gott resultat och enligt utsatt tidsplan.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tack erik! Ert badrum blev super fint.

Andreas P
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Jag anlitade Täby bygg & Badrum under hösten -23 för att göra om mitt kök och mitt badrum. Det började med att ta in offert från fyra olika firmor. Priserna skiljde sig en hel del, men efter noggrann undersökning fick Dennis på Täby bygg och badrum chansen. Rent och snyggt i huset efter varje arbetsdag, kommunikation som fungerade bra och ett superfint slutresultat gör att jag med glädje rekommenderar dem vidare!!

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Jag med personal blir väldigt glada för ditt fina omdöme. Det är precis det här vi strävar efter varje dag! Stort tack!

elin j
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Dennis på Täby Bygg & badrum är verkligen snabb i sin kommunikation och proffsig i sin yrkesroll. Arbetet flöt på som planerat och resultatet blev som utlovat. Jag kan varmt rekommendera Täby Bygg & Badrum !

Lars L
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Trevligt bemötande, hjälpsamma. Färdigställande av mindre lägenhet, inkoppling av vattenburen golvvärme

Sofie H
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Mkt seriös och bra byggare som känner ansvar för att leverera ett bra resultat.

Tom I
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Byggledaren finns alltid tillgänglig och är mycket lyhörd för de önskemål och ändringar jag kommer med.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Stort tack för förtroendet tom 🙏🏻🫶🏻

Johnny B
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bra bemötande av alla hantverkare Men det blev inte riktigt färdigt på utsatt tid Ombyggnad av badrum och bastu

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tack Johnny! Syr vi ihop säcken med det sista nu efter nyår ❤️ leveranserna är ibland emot oss något så här runt juletider

Elanie A
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Snabb hjälp med utmärkt resultat, rekommenderas starkt!

Tom I
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Mycket bra firma med trevliga hantverkare. Lätt att kommunicera med både ansvarig byggledare och kontor. Rekommenderas varmt.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tackar Tom för era fina ord och för ert förtroende

Ludwig P
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Supernöjd med deras arbete, trevliga o duktiga skulle varmt rekommendera!

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tackar för det ludwig, Vi är glada att vi kunde hjälpa till

Anna-karin N
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Från första gången jag fick kontakt med Täby Bygg & Badrum, då William, kändes det väldigt tryggt och bra. Vi valde sen dessa för att hjälpa oss med renoveringen av vårt hus. Renoveringen går enligt tidplan och vi är väldigt nöjda med de två snickarna som är hos oss, Waldemar och Joel, som gör ett toppenjobb. Bra kommunikation och tydliga fakturor med företaget. Jag kan verkligen rekommendera Täby Bygg & Badrum om du vill ha proffsig hjälp

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tack så mycket Anna-karin, Ett väldigt spännande projekt att utföra och slut resultat kommer bli magiskt bra

Jonas G
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Har anlitat TBBAB för andra gången nu. Avsåg ombyggnation inomhus. Bra/ proffsigt bemötande rakt igenom och vi är mycket nöjda med resultatet.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Stort tack jonas! Vi tackar för förtroendet

Magnus L
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Brunnbyte och ny våtrumsmatta. Mycket nöjd med arbetet.

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tack själv, Glada att vi kunde hjälpa till

Klas S
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Blev positivt och lösningsorienterat bemött. De gjorde en snygg och proffsig renovering av vårt badrum på utsatt tid.

Camilla R
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Fantastisk service och alltid så fint utfört arbete. Ett företag att lita på.

Stina E
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bra kommunikation. Ger tips och idéer. Bra på att lösa problem.

Radoslaw Z
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Duktiga och kunniga i de projekt vi har samarbetat i. Gör snygga och bra jobb och man blir alltid bra bemött och väl omhändertagen En firma man kan lita på. MVH/ RMB AB

Bernt N
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Helt okay! Rekommenderas å det varmaste!

Bertil P
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Många underentreprenörer, höll tidplanen, bra slutresultat, jag är nöjd!

Eva-Lotta J
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Högsta betyg i lyhördhet, hantverk & leverans. Denna gång var det platsbyggda möbler, walk-in-closet mm. Men vi har samma erfarenhet när de renoverade ett av våra badrum.

Carina V
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bra bemötande,snabb hantering, bra utfört arbete, inga problem. En nöjd kund till 100%

Charlotte R
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Jag köpte en vägg till min terrass. Mycket bra jobb men jättedyrt

Carin O
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Renovering av lägenhetförutom våtutrymmen.. Professionellt, vänligt bemötande, angelägna göra sitt bästa och lyssna på kundens behov, flexibla. I stort kunniga, ambitiösa medarbetare. Arbete utfört med mycket gott resultat trots tidspress

Kevin R
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bästa byggfirman med kompetent och trevlig personal. Kan inte rekommendera dem tillräckligt!

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tack för förtroendet, vi är nöjda att du är nöjd 😌😁

Mikael L
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Beställde ett jobb att riva en vägg och öppna upp mot kök/vardagsrummet! Det fanns speciella önskemål om hur det skulle bli och installera spotlights. Allt gjordes precis som jag ville ha det! Blev grymt nöjd...och nu har jag helt öppen planlösning-jätte snyggt!

Kul att du blev nöjd Micke! Vi hoppas vi ses snart igen 😁

Erik W
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Hög kompetens hos de inblandade hantverkarna. Kom med konstruktiva förslag och var flexibla när vi ville justera något

Bengt E
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bra jobb som utförs av kunnig och trevlig personal

Fredrik E
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Vettigt pris och höll tidplanen.

Magnus S
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Smidiga att ha att göra med, trotts väntetid på kaklet och att jag hade gjort en hel del av grundarbetet själv så var det inga problem eller sura miner för det.

Amanda H
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Vår erfarenhet av Täby Bygg & Badrum är genomgående positiv. Hela teamet var proffsiga, kunniga och trevliga. Vår utbyggnad blev superbra och genomförd som önskat. Stort tack och rekommenderas varmt för byggprojekt!

Westro A
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Jättesmidiga att jobba med och väldigt duktiga!

Marie E
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Supertrevligt team som alltid återkopplar snabbt! De är tydliga och noggranna. Jag renoverar alla ytskikt i entréplan i mitt hus; hall, vardagsrum samt ett nytt kök och garderobssnickerier. Jag fick en utförlig offert och där vi gjort tillägg har de varit noggranna med att meddela om tillkommande kostnader vilket känns tryggt. De är lösningsorienterade och snabba. Jobbar själv som arkitekt och är van att jobba med hantverkare så jag vet att det är stor skillnad på vilka man anlitar. Täby Bygg & Badrum är proffs så jag kan varmt rekommendera dom.

Kristina S
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Trevligt och professionellt bemötande från start och genom hela projektet. Kompetenta, lyhörda, noggranna och snabba hantverkare. Kommunikationen har fungerat utmärkt, lätt att få kontakt med. Täby Bygg och Badrum har totalrenoverat mitt badrum och wc. Slutresultatet blev mycket fint, så nöjd! :) Rekommenderas starkt!! Mvh Kristina

Gustav D
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Vi renoverade badrummet och är otroligt nöjda med resultatet och processen. Jättebra kommunikation och kom med bra input under designfas som vi inte tänkte på men som i efterhand var väldigt viktigt. Väldigt noggranna och allt gick smidigt under renoveringen. Vi återkommer absolut när det är dags för nästa projekt 😊

Svar från Täby Bygg & Badrum AB

Tack för fina ord och för förtroendet ☺️ Vi ses igen

Michael J
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bra bemötande, professionellt upplägg och hantverkare som Inger förtroende. Arbetet utfördes inom tidsplanen samt höll offererat pris.

Henrik W
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Ett av de enklaste och bästa kontakterna med hantverkare någonsin! Kunde inte gå snabbare och smidigare. Installerat kommoder, duschväggar, högskåp, takdusch m.m i två olika badrum. Kan starkt rekommendera Tåby bygg och badrum!

Henning M
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Täby Bygg och Badrum har totalrenoverat vårt badrum och vår tvättstuga. Vi är från projektets början till dess slut helnöjda. Kommunikationen under projektets gång har fungerat utmärkt - de återkopplar alltid inom kort. Inget tjafs, helt enkelt. Under sådana här projekt är jag medveten om att saker ibland kan uppstå som man kanske inte hade räknat med. Täby bygg och badrum har löst dessa på ett till fullo tillfredsställande sätt. Kan varmt rekommendera Täby bygg och badrum!

Nurre
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Täby kund är kunder till oss och träffar dom dagligen. Vi har även samarbetat genom att vi har rekommenderat dom till privat kunder för att kakelsätta deras badrum och kunderna har varit väldigt nöjda med dom. Vi på Megakakel är väldigt nöjda med Täby Bygg . Det är glada och positiva grabbar.

Douglas C
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Bra bemötande Överträffade faktiskt min förväntningar Jag beställde golvspackling med fall samt golv och vägg mattor i badrum. Allt gick utmärkt

Mariusz T
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Duktiga yrkesmän. Kom med egna förslag på lösningar som var bra. Avrådde från dåliga egna lösningar. Rekommenderas

Willy
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Otroligt kunniga och grym service 👍🏻

Marika R
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Jag är nöjd och allt gick enligt plan. Alla var vänliga och hjälpsamma med och under badrumsrenoveringen

Victor P
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Vi gjorde en omfattande totalrenovering av kök, matsal och tvättstuga. En bärande vägg ersattes med stålbalk och ny inredning har installerats i alla rummen. Renovera mitt i sommaren och under semestertider har sina utmaningar men vi hade en bra dialog med företaget hela tiden som kom på bra lösningar för vår renovering. Slutresultatet blev superfint och vi är jättenöjda med arbetet som TBB gjort!

Stefan B
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Från första kontakt till det var klart och även fakturerat gick det väldigt snabbt och smidigt!

John F
Skrev om Täby Bygg & Badrum AB

Otroligt bra kundservice och lyhörda för kundens önskemål. Jag kommer vända mig till dom igen vid nästa projekt. Denna gången renoverade vi tvättstugan och byggde en ny WC/D del i samma utrymme. Ur-grävning av golv, gjutning, golvvärme kakel golv och vägg samt allt vvs och utbyte av värmepump.

Tack för fina ord John och tack för förtroendet. Vi ses igen ☺️ Team tbb

A.carlsson I