Trygg Fastighetsrenovering AB

Trygg Fastighetsrenovering AB

Ring 08-410 420 46 www.tryggfast.nu

Söker du en gedigen takläggare i Stockholm som verkligen kan takläggning och takrenovering? Då har du hittat rätt! Om du ger oss på Trygg Fastighetsrenovering förtroendet att lägga om ditt tak eller renovera din fasad gör vi allt som krävs för att du ska få ett hållbart resultat och känna dig nöjd. Vi är specialister på tak...

37 omdömen om Trygg Fastighetsrenovering AB

Lars Mattias L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

De är verkligen vad de heter, trygg fastighetsrenovering. Skönt att ha ett företag med strukturerad ledning som ser till att allt genomförs med kvalitet och proffsigt bemötande och det är lätt och bekvämt att vara kund. Lätta att ha att göra med, bra pris, mycket trevligt bemötande från alla anställda. Men det viktigaste av allt, ett arbete med kvalitet och att vi nu känner oss trygga att vi har ett bra tak och friskt hus. -Takbyte på q-märkt hus.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

BENGT ANDERS V
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi kan verkligen rekommendera detta företag. Professionellt bemötande, vi fick även ett stort förtroende och tillit till Magnus som är en kunnig och ansvarsfull person. Tack till Kevin och Muhammed som utförde arbetet under kalla februari. Anders och Anneli i Lännersta (Saltsjö-boo)

Ann Jenny L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi bad om en offert som vi fick snabbt och Magnus var trevlig och tillmötesgående. Arbetet utfördes korrekt och enlligt plan. Vi är nöjda. Jenny och Challe i Haninge

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Mats L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi behövde ett nytt tak till vår 30-talsvilla och begärde offert från några takläggare i Stockholm via Bra byggares hemsida. Företaget gav ett professionellt intryck redan vid första kontakten. Dom var inte dom billigaste men för oss var ett bra resultat viktigare än lågt pris. Vår takrenovering blev utförd med mycket hög kvalitet och utfördes snabbt. Det som utlovades i offerten hölls. Företaget rekommenderas varmt.

Amanda T
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi fick problem med en läcka på taket genom skorstenen. Magnus var pålitlig, trevlig , snabb och tillmötesgående. Vi fick hjälp fort och vi är väldigt nöjda med hans arbete. Vi kan varmt rekommendera Magnus. / Amanda & Robert i Södertälje

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Christina B
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Behövde hjälp med putsning och målning av grund runt garage. Dessutom håltagning för belysning i trappa. Allt arbete utfördes mycket professionellt, snyggt och i tid enligt överenskommelse. Killarna som gjorde arbetet var också mycket trevliga. Trygg Fastighetsrenovering kan varmt rekommenderas och vi kommer att anlita med igen om behov uppstår.

Göran L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

I början av januari i år upptäckte vi en läcka från taket på vår villa som måste åtgärdas omedelbart. Tack vare positiva personliga rekommendationer hade jag telefonnumret till Magnus Lundquist på Trygg Fastighetsrenovering. Samma dag som jag ringde honom var han här, och på grund av den noggranna genomgången av taket och vad arbetsproceduren innebar skrev vi kontrakt omedelbart. En vecka senare är hela taket omlagt. Att arbetet gick så fort beror verkligen inte på att det var slarvigt utfört. Arbetslaget var proffsigt...

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Carina H
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag bor i ett radhus och hade otur att få en läcka från mitt tak rakt ner i min hall.Detta hände på juldagen. Dagen efter var Magnus här! Och jag kan bara säga att jobbet gjordes snabbt och smidigt. Nytt tak på 3 dagar och jobbet utfört inom 14 dagar. Kan varmt rekommendera Trygg Fastighetsrenovering.Trevliga och tillmötesgående arbetsledare, med snabba hantverkskillar👍🏻Vi är så nöjda/Carina

Anna-Clara B
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi är mycket nöjda med bemötande, arbetet samt kommunikation med företaget. Vi behövde snörasskydd på våra hus i bostadsrättsförening. Samarbetet var mycket bra, resultatet mycket bra samt en pågående dialog kring oförusedda händelser. Överenskommelserna följdes till punkt och pricka.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Bernt B
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi blev rekommenderade Trygg Fastighetsrenovering av våra grannar när vi skulle byta vårt tegeltak. Vi anlitade därför företaget och är mycket nöjda med utfört arbete. Vi kan varmt rekommendera företaget!

Thomas E
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi behövde ett nytt tak till vår 40-talsvilla och begärde offert från några takläggare i Stockholm via Villaägarnas hemsida. Företaget gav ett professionellt intryck redan vid första kontakten, offerten var mycket detaljerad och deras uppfattning av vad som behövde göras överensstämde med våra önskemål. För oss var ett bra resultat viktigare än lågt pris. Vår takrenovering blev utförd med mycket hög kvalitet och utfördes snabbt. Det som utlovades i offerten hölls. En nödvändig avvikelse från offerten under arbetets...

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Sten  F
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Trygg Fastighetsrenovering ordnade snabbt och effektivt nytt tegeltak. Allt sköttes smidigt och vi är nöjda!

Mikael D
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi vill verkligen rekommendera Trygg Fastighetsrenovering. Vi fick snabb återkoppling på offertförfrågan och Magnus var mycket lyhörd över våra önskemål samt kom med bra tips och vi fick en prisvärd offert redan vid hans besök. Arbetet var omfattande: byte av dålig råspont, papp, läkt, takpannor, hängrännor, stuprör, plåt kring skorsten samt montering av väggfäste till ny antenn mm. Trots att det inte finns någon möjlighet att köra fram med bil intill huset så killarna fick bära alla pannor mm så var de glada, omtänksamma...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Katarina K
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Bra kvalitet under hela processen. Bra och proffsig offert. Kommer på utsatt tid och arbetar effektivt. Allt som utlovats har hållits, tom klara en dag tidigare än planerat. Nu har vi ett jättefint tak, inkl alla detaljer.

Tinna B
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi tog kontakt med Trygg Fastighetsrenovering för att få hjälp med att renovera en äldre, mycket sliten fasad från 50-talet. Putsen var sprucken och behövde omfattande renovering. Redan samma dag som vi tog kontakt fick vi ett första samarbetsförslag. Vi kände direkt att vår kontaktperson Magnus förstod husets behov och hade rätt kunskaper för att kunna ta sig an projektet. Vi kände oss därför trygga att acceptera första offerten omgående och redan samma vecka påbörjades arbetet, efter två veckor hade vi ett nytt hus. Be...

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Anne-Maria H
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Mariefred 2017-03-12 Vill ni ha en proffsig och trevlig takläggare så välj Tryggfastighetsrenovering. Vi tog in flera offerter, varav en rekommenderade att inte ta bort gamla pappen. Tryggfastighetsrenovering tar alltid bort gamla pappen och tur var att vi valde dem, för det visade sig att ca 7 Kvm. i ena hörnan var murket, det gick inte att se när man inspekterade från vinden. Vi är tacksamma då vi nu har fått ett snyggt och tätt tack . Vi rekommenderar allra varmast Tryggfastighetsrenovering.

Jane R
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Behöver ni åtgärda Ert tak? Jag fick hjälp i somras av teamet på Trygg Fastighetsrenovering och blev jätte nöjd! De är snabba, effektiva och mycket noggranna. Innan jag visste ordet av, var taket åtgärdat och allt såg snyggt och prydligt ut. Inte ett spår av någon renovering lämnades kvar! Därför vill jag nu passa på att tacka för ett fantastiskt arbete och önskar alla på Trygg Fastighetsrenovering ett riktigt Gott Nytt År med många nya, nöjda kunder!

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Sven O
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag kan varmt rekommendera Trygg Fastighetsrenovering för takläggning. De lämnade bästa offerten med avseende på kvalitet, information och noggrannhet i alla detaljer som gör ett tak säkert. Arbetet gjordes på utsatt tid och allt som skulle kunna ha varit problem löstes snabbt och proffessionellt. Jag är mycket nöjd med jobbet.

gunnar o
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag kan varmt rekommendera Trygg Fastighetsrenovering. Byte av röt angripet virke, ny papp, läkt, ny plåt på skorsten, byte av ränndalar, stuprör, hängrännor och tegel. Dom utförde jobbet professionellt och enligt tidplan, alltid med ett trevligt bemötande. Efter utfört arbete städade dom upp ordentligt efter sig.

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Eva J
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Mina varmaste rekommendationer till Trygg Fastighetsrenovering! Jag anlitade dem när mitt 3 år gamla plåttak visade sig vara ett fuskbygge där läkt saknades. Man hade spikat på plåten direkt i pappen med ett otal spikar, vilket är helt förkastligt. Det läcker förr eller senare! Så papptaket var bara att ta bort i sin helhet. Men tyvärr visade det sig att både råsponten och takstolarna redan delvis hade hunnit bli så skadade att delar måste bytas ut. Tydligen kan det gå så fort som på 3 år! Hade besiktningsman som synade...

Carita K
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Supertrevlig firma. Glada och effektiva killar. Snabba och professionella. Städar efter sig exemplariskt, inte ett spår kvar. Bara ett snyggt och framförallt TÄTT tak.

Magnus L och Carita K gillar detta
Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1080 omdömen 4.8 av 1080 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Pia D
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

En dryg månad efter avslutat jobb med takläggning (från och takpapp och uppåt) och fasad/fönstermålning är jag fortfarande jättenöjd. Trevliga och KUNNIGA hantverkare på Trygg Fastighetsrenovering + Svenska Tak & Puts, noggrant utfört arbete samt tips på lite smådetaljer som förskönade huset. Jobbet tog lite längre tid än vad som sagts från början men väder och vind spelade nog in. Kommer anlita dem i framtiden.

Hans K
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag vill verkligen rekommendera Trygg Fastighetsrenovering. Vi fick taket på vårt fritidshus i Nykvarn omlagt förra sommaren, med ny papp och nya betongpannor. Magnus arbetade professionellt, arbetet kunde inte göras bättre. Det som jag uppskattade mest var att han hela tiden kommunicerade med mig. Om det fanns flera sätt att utföra någon detalj ställde han alltid frågan; "vill du ha det si eller så?". Och han angav för- och nackdelar! En toppenfirma med Magnus som centralfigur och som kontrollerade allt så att kunden blev nöjd!

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Thomas H
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi har under flera år funderat på att byta ut takpannorna på vårt radhus byggt -79, med tak av betongpannor. Förra sommarens regn visade på ett läckage från taket ned i yttervägg till ett sovrum. Vi sökte förutsättningslöst via offerta.se varvid Magnus på Trygg Fastighetsrenovering var en av dem som svarade. Offerten vi fick av Magnus var inte den med lägst kostnad för oss, men vi upplevde att Magnus agerade mycket seriöst och med stor kunskap. Man har till exempel en mycket ambitiös metod för att skydda våra takgenomföringar...

Jörgen S
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi kan verkligen rekommendera Trygg Fastighetsrenovering AB som lade om vårt tak. Det gick snabbt, professionellt, de höll rent efter sig och höll allt de lovade plus lite till. De är väldigt lätta att ha att göra med, vi rekommenderar dem starkt.

Magnus L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi har precis fått vårt tak omlagt av Trygg Fastighetsrenovering och vi är mycket nöjda. De har varit mycket trevliga och professionella under hela projektet. Vi kom i kontakt med dem via en rekommendation och vill gärna passa rekommendationen vidare. Vill ni ha en proffsig/flexibel och trevlig takläggare så välj Trygg fastighetsrenovering. Magnus A Lindberg

Veronica L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Vi valde att anlita detta företag efter att vi upptäckt att det hade börjat regna in. Eftersom taket var i rätt så dåligt skick fick vi hjälp med att byta ut taket samt få till bättre ventilation bland annat i form av s k mögelstopp. Arbetet utfördes snabbt och effektivt av trevliga och professionella hantverkare. Arbetsledaren är lätt att ha och göra med och förklarade under arbetet pågick vad som gjordes och varför. Vvi har inget att klaga på och kan varmt rekommendera dem för ditt takprojekt.

Margareta L
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag anlitade detta företag för en takomläggning. De skötte allt på ett utomordentligt professionellt sätt! Det kunde inte vara bättre! Jag kan varmt rekommendera Trygg Fastighetsrenovering till alla som söker seriösa hantverkare. Margareta Larsson

Claes O
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Trygg Fastighetsrenovering hjälpte oss med en väldigt väderkänslig takoperation, där de var tvungna att blottlägga isoleringen för att kunna genomföra åtgärder i ett för övrigt nybyggt tak. Tyvärr hade den förre entreprenören "glömt" att utföra taket med diffusionsmöjlighet. Efter moget övervägande beslöt vi att låta Trygg utföra de nödvändiga åtgärderna. Företaget arbetade med stor seriositet och alltid med lämplig bemanning i de olika momenten. Trygg samarbetar med Svenska Tak och puts för att därigenom hålla erfordlig...

Müjgan A
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Takrenovering -fasadmålning proffsigt, tryggt och trevligt bemötande och seriösa killar. Arbetet utfördes perfekt, helt enligt tidsplan. Vi kan starkt rekommendera företaget. Vi är jättenöjda med resultatet. De var mycket hjälpsamma med ett par saker som faktiskt låg utanför avtalet. Enskedefältet

mujgan a
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Takrenovering - fasadmålning Proffsigt , tryggt och trevlig bemötande och seriösa killar. Arbetet utfördes perfekt, helt enligt tidsplan. Vi kan starkt rekommendera Jag är jättenöjd med resultatet var mycket hjälpsamma med ett par saker som faktiskt låg utanför avtalet. Enskedefältet Mujgan

Kenneth O
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Trots att företaget hade fullbokat under sommaren så lyckades Magnus och hans team klämma in vårat tak i schemat och arbetet startade enligt överenskommelse. Allt flöt på jättebra och vi blev under arbetets tid informerade om vad som gjordes, vilket kändes bra. Personalen var väldigt kunniga och noggranna och rev ner taket hela vägen ner till råsponten där vi hade några kvadrat brädor med röta som åtgärdades och sedan lades det nya taket "by the book" med stor noggrannhet och slutresultatet blev över förväntan. Vi...

Maria M
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Bra, snabba och proffsiga killar. Rekommenderas!

Jan T
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Trygg fast.renov. Gjorde takomläggning hos oss. Vi är jättenöjda med vårt snygga nya tak med tegelpannor (istället för betongpannor) Proffsigt utfört med en bra dialog under hela arbetets gång.

Anders M
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag kontaktade Trygg Fastighetsrenovering när jag upptäckte att det regnade in. De besiktade taket omgående och efter att ha konstaterat takets bedrövliga skick startade renoveringsarbetet efter mindre än en vecka som innefattade rivning ner till råsponten, utbyte av rötangripet virke, ny papp, läkt, takpannor, vindskivor, hängrännor och stuprör samt en del måleriarbeten. Arbetet gick fort och smidigt. Vissa smärre justeringar utfördes efter vintern när vädret blivit bättre. Dessa gjordes med stor omsorg. Alltid ett trevligt...

Mikael N
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag kan varmt rekommendera detta företag. De la om vårt tak på ett sätt som bara proffs gör. Bra personal som man kan prata med. Ett par månader efter utfört arbete kom de tillbaks och gjorde måleriarbeten som inte kunnat göras pga kallt väder.

Gunnar K
Skrev om Trygg Fastighetsrenovering AB

Jag kan varmt rekommendera Trygg Fastighetsrenov. De genomförde arbetet snyggt och gediget.