Tui Sverige AB

Tui Sverige AB

Ring 0771-84 01 00 www.fritidsresor.se
Omdömen totalt
7
Snittbetyg
2.7
Skriv ett omdöme

7 omdömen om Tui Sverige AB

Visar 7 omdömen med 2.7 i snittbetyg
MARTIN W
Skrev om Tui Sverige AB

Återbetalar inte resa som är bekräftad som avbokad för 6 veckor sedan (pratar om automatiska processer för återbetalning), har aldrig hört om en automatisk process som tar mer än några dagar. Har inget förtroende kvar för detta företag. Har varit i kontakt med ekonomi-chefen i Norden, men även han lägger locket på. Avråder alla från att boka en resa med detta företag...

ANNETTE K
Skrev om Tui Sverige AB

Alltid varit nöjd med mina resor och förväntningarna har blivit uppfyllda. Det känns tryggt att gå med TUI dem möter upp på flygplatsen kommer alltid till hotellet och appen fungera kanon. Mycket god service av personal.

Per H
Skrev om Tui Sverige AB

Platsen helt ok, dock en undermålig kundservice där vi efter en utflykt (dolphin cruise) där det såklart inte sågs skymten av några delfiner inte gavs någon ersättning. Alla resenärer lovades dock en ny tur dagen efter. Då vi åkte hem dagen efter så kunde vi inte utnyttja detta. Tough luck sa kundservice, vi behåller era 139 euro istället :/ maken till brist på fingertoppskänsla får man leta efter. Inte en krona erbjöds. Två missnöjda barn (som f ö blev sjösjuka och spydde men det hör egentligen inte hit) och en förstörd... 

Oscar B
Skrev om Tui Sverige AB

Oklart vad undersökningen gäller. Om det är Fritidsresor och Bahia Feliz och Monte Feliz så kommer omdöme här. Mycket trevligt hotell en bit ifrån turister och flams. Bra hotell med OK standard. Mindre bra med rökning överallt vid frukosten och även vid poolen. Det måste styras upp! Maten på hotellet har en mycket låg nivå. Vi blev till och med matförgiftiftade. Det borde vara spanska rätter och tapas istället för usla burgare och pizzor. Bedrövligt!

Ak
Skrev om Tui Sverige AB

Vad gäller Fritidsresors telefonservice måste jag säga att den är under all tänkbar kritik. Ringde upp dem dem i förmiddags ang. en flygförsening som familjen drabbats av och fick via en automatisk röst besked om att väntetiden var ca 15 min. Efter 20 minuter var väntetiden _fortfarande_ beräknad till 15 min. Då börjar den elektroniska rösten plötsligt meddela min plats i kön vilken efter 20 minuter var nummer 9. Efter mer än 40 minuter i telefonkö fick jag så svar av en människa som berättade att jag skulle vända mig... 

Philip O
Skrev om Tui Sverige AB

har åkt med fritidsresor en del. Alltid varit toppen nöjd. Kan inte komma på en gång jag varit missnöjd. Det är alltid skönt att komma till nya delar av världen och alltid veta var man ska vända sig med frågor.

Philip O
Skrev om Tui Sverige AB

har åkt med fritidsresor en del. Alltid varit toppen nöjd. Kan inte komma på en gång jag varit missnöjd. Det är alltid skönt att komma till nya delar av världen och alltid veta var man ska vända sig med frågor.

Filtrera omdömen