Reco logotype För företag

Reco logotype

Ekbergs Fönsterputs & Städ AB

4.3
Bra

Lennart Ekberg började redan för 40 år sedan med en stege och en hink på styret att putsa fönster. De första åren handlade det mycket om fönsterputs men efterhand drev nyfikenhet och kundförfrågningar verksamheten vidare till golvvård, flyttstäd, kontorsstäd , lagerstäd och hemstäd. Ändå sedan starten har affärsidén alltid...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag är synskadad. men gör mitt bästa i det här svaret. Jag gillar Ekbergs på många sätt. Om något blir fel, får jag genast ursäkt och korrigering. Alltid vänligt och effektivt. bemött.

Ekbergs Fönsterputs & Städ Ulricehamn

Trevliga och duktiga, både sräderskorba och fönsterputsarna. Pålitliga och jag har förtroende för dem.

Proffs!!!!proffs proffs!!!]proffs proffs

Ekbergs Fönsterputs & Städ Borås

Bra kommunikation och väldigt trevlig personal

Ekbergs Fönsterputs & Städ Borås

Det mesta är bra, men ni har slarvat bort bland annat en burk med en tandkr

Ekbergs Fönsterputs & Städ Ulricehamn

Det här säger kunderna

6 Kontor tillgängliga hos Reco

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.