Reco logotype För företag

Reco logotype

46 386

96%
Mycket Bra

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med drygt 100 kontor och cirka 440 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan.

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Robert Milsom

Robert var Super kunnig och extremt professionell, hade svar på alla frågor och funderingar. Känner mig super nöjd och tacksam för all vägledning och mycket smidig samt rätt affär.

Ann-Sofie Johansson

Jag tycker Ann Sofie är trevlig och bemötande mot sina kunder. Hon är både hjälpsam och kunnig när man frågar och ber om hjälp. Hon svarar eller återkopplar snarast när man ringer henne både dagtid och kväll. Hon inger förtroende och man får en känsla av att hon är mån om både säljare och köpare och försöker hjälpa till med saker kring försäljningen så gott Hon kan. En mäklare jag varmt rekommenderar.

Henrik Feuk

Vi är oerhört nöjda med Henrik som mäklare när vi köpte vårt hus. Han har varit lyhörd och kommunikativ genom hela processen, vilket fick oss att känna oss trygga. Henrik har inte bara fokuserat på de praktiska aspekterna av försäljningen utan också på de mjuka värdena både för köpare och säljare vilket uppskattades väldigt mycket.

Joakim Israelsson

Joakiim är en toppen mäklare,som kan sitt jobb

Robert Milsom

Ann-Sofie Johansson

Det här säger kunderna

96 HusmanHagbergs kontor tillgängliga hos Reco

Blekinge 2 Dalarna 4 Gotland 1 Gävleborg 1 Halland 2 Jämtland 3 Jönköping 4 Kronoberg 2 Norrbotten 6 Skåne 10 Stockholms län 31 Södermanland 2 Uppsala 3 Värmland 2 Västerbotten 3 Västernorrland 2 Västmanland 1 Västra Götaland 13 Örebro 1 Östergötland 3

HusmanHagberg Luleå

96%

HusmanHagberg Piteå

Bra

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.