Reco logotype För företag

Reco logotype

131 695

94%
Mycket Bra

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan det här med hem. Inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda. Hem där det lever människor. Där det lagas mat och tittas på tv, där det är vardag och ibland fest. Hem där par blir sambos, familjer blir till, barn växer upp och flyttar vidare. Det är det vi förmedlar; relationer, förhoppningar...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Daniel Karlsson

Vi rekommenderar Daniel till alla, en väldigt trygg och professionell mäklare.

Sune Eriksson

- Bemötandet var lugnt och mycket proffsigt, och väl förklarande. - Förväntningarna var att kunna bli av med huset relativt omgående, för att slippa sitta med det över vintern och allt som behöver underhållas. Vilket löste sig smidigt. Nu är ju inte affären helt klar utan vi kan förhoppningsvis lämna över nycklarna den 28 november. - Då det är mina gamla föräldrar som säljer huset så var det perfekt med Sune som fastighetsmäklare. Han tog gamlingarna på ett bra sett, förklarade noggrant hur allt skulle gå till. Och föräldrarna såg ju helst att det skulle bli en fast boende och inte någon som var ute efter ett billigt sommarboende. Vilket det blev efter deras önskemål.

Sofia Nilsson Westman

Sofia har varit väldigt bra att ha att göra med genom hela processen. Professionell, tillmötesgående och ett trevligt bemötande. Som köpare är erfarenheten Sofia är mån om båda parters intressen. Känns tryggt!

Ali Nouri

Väldigt trevlig och professionell!Vi fick ett väldigt bra intryck av Ali direkt när vi träffade honom! Rekommenderar verkligen Ali som er nästa mäklare!

Johan Eriksson

Fantastisk säljare som svarar på ens frågor alla tider på dygnet 😀

Daniel Karlsson

Vi rekommenderar Daniel till alla, en väldigt trygg och professionell mäklare.

Sune Eriksson

Det här säger kunderna

214 Svensk Fastighetsförmedlings kontor tillgängliga hos Reco

Blekinge 4 Dalarna 11 Gotland 1 Gävleborg 6 Halland 5 Jämtland 2 Jönköping 9 Kalmar 10 Kronoberg 5 Norrbotten 5 Skåne 24 Stockholms län 39 Södermanland 9 Uppsala 8 Värmland 8 Västerbotten 3 Västernorrland 3 Västmanland 8 Västra Götaland 44 Örebro 4 Östergötland 6

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.