Victor Noblesse

Victor Noblesse

Ring 031-711 44 52 victornoblesse.se

742 omdömen om Victor Noblesse

Maria L

Hon är bäst , hon vet precis hur jag vill ha min klippning och vilken färg som passar mig, jag väldigt nöjd. Och hon är trevlig att prata med, alltid ett leende när jag möter henne.

Mona G

Aida är en otroligt duktig och trevlig frisör! Jag har gått hos henne i 20 år och alltid blivit lika nöjd! Hon är alltid öppen för nya idéer och ser vad man passar i! Bästa frisören!

Gwyn R

Everything was perfect! She took her time looking at my hair and face...I told her a little about what I wanted but also told her to do whatever she thought would look good and I love the cut she gave me. My cousin recommended your salon and I live in the USA so unfortunately I can't come in on a regular basis but I will be there next time I'm in Sweden. Thank you so much Gwyn Rannenberg

Alonzo B

Grymt bra sällskap och bra resultat. En av dom bästa i salongen.

Helena O

Dani är min perfekta frisör. Han känner in och kommunicerar med mig så han förstår vad jag gillar och hur mycket förändring jag tycker om. Nu när jag känner honom kan jag bara sätta mig i stolen och slappna av och han föreslår något som känns nytt och fräscht och alltid blir bra. Kunde inte vara bättre!

Lina E

Han har enorm kunskap och engagemang i sitt jobb som är ett hantverk.

Gudrun B

Jag har gått hos Aida i cirka 15 år, alltså först på Salong VIctor. Hon är mycket kunnig, duktig på att se vad som passar både beträffande min ansiktsform och min personlighet samt även tekniskt skicklig att klippa. Vi är helt överens beträffande dessa val. Nu kan vi dessutom varandra förstås väl. Det är min lugg som gör min frisyr. Jag vet ingen som sätter det där lilla extra som gör luggen till min signatur. Jag hoppas verkligen att hon uppskattas efter förtjänst av chef/ägare.

Nina M

Mkt bra bemötande. Lyhörd och försiktig på ta för mkt hår. Proffesionell Kan detta med långt hår. Vet att jag bara går till henne. Glad och service inriktad. Kan rekommendera henne.

Elvira L

Anna är super trevlig, hon lyssnar på vad man säger och hon kommer med bra tips/råd vad som skulle passa. Hon tvingar aldrig på en att färga eller klippa sig på ett visst sätt eller försöker sälja en massa produkter

Jessika S

Kunnig, lyhörd och proffsig. Förklarar och lär ut mycket medan hon klipper!

Jörgen N
Skrev om Victor Noblesse

Proffsig.. Det säger det mesta tycker jag

Louise P

Kan verkligen sitt hantverk! Proffsig, varsam, lyssnar och kommer med bra förslag. Man kan lita på att det blir ett bra resultat..

Sofia B

Karolina har klippt mig i många år och alltid gett mig högklassig service. Hon får mig alltid att känna mig speciell och omhändertagen. En av hennes styrkor är att hon förstår och sätter sig in i vad jag som kund är för person och förstår vad jag vill ha för frisyr.

Huda R

Hon värd för varje krona, är jätte nöjd, väldigt trevligt person 🤍😘

Snezana T

Hon är kunnig, noggrann och väldigt trevlig.

Tove G

Väldigt professionell och trevligt bemötande. Lyssnar och kommer med bra förslag kring klipp och färg.

Susann S

Klippt och slingat / baylage i flera år hos Aida, Världens bästa frisör, trevlig och oerhört proffsig! Hon vet exakt vad som passar än, Och resultatet blir äver förväntan varje gång :)

Niklas G

Mycket trevligt bemötande från Josefine, professionell konsultation om vilka önskemål jag hade. Hon har stort engagemang i sitt arbete vilket speglar resultatet. Rekommenderas varmt //Niklas

Annelie J

Proffsig, och effektiv. Utmärkt..

Josafina L

Underbar, rolig, duktig och trevlig. Anna har alltid en vision och är väldigt kreativ.

Jörgen N

Otroligt proffsigt och duktig på alla sätt och vis. Villig hjälpsam och duktig på att hitta lösningar på allt som händer. Aldrig haft någon bättre som klipper mitt hår. Kan rekommendera henne till alla. Finns inget negativt att säga om henne.

Sanna B

Jätte trevligt och härligt bemötande. Hon levde garanterat upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb med klippningen.

Alfred S

Anna är oerhört duktigt och trevlig

Lotta H

Toppenbra bemötande, proffsig klippning

Andreas K

Elin är väldigt kompetent och social. Både trevligt att bli klippt och alltid väldigt nöjd med resultatet både direkt efter, men även en frisyr som håller sig över tiden.

André H

Otroligt duktig frisör och trevligt bemötande.

Sara B

Josefine är lyhörd och entusiastisk och väldigt duktig!

Kajsa W

Jag klipper mig alltid hos Sirly. Hon är väldigt bra på att förstå vad jag vill göra med mitt hår. Jag blir alltid nöjd oavsett om håret bara ska toppas eller om jag vill klippa en ny frisyr. Bemötandet är också 10 av 10.

Tomas M

Mycket lyhörd och kunnig frisör. Perfekt resultat

Jessie R

Best hair dresser ever, personal and she knows what you want and need. She is experinenced with colors and really good With my blond hair. Strongly recommend her!

Mathilda F
Skrev om Victor Noblesse

Jag blev mycket väl mött av trainee Linn! Varmt bemötande, noggrann och inlyssnande. Jag kommer gärna tillbaka!

Elin G

Jätteduktig, jättebra o jättehärligt

Madeleine V

Otroligt duktig och lyhörd frisör. Väldigt trevlig också. Blev väldigt nöjd med resultatet.

Marina D
Skrev om Victor Noblesse

Hej. Det var en lång tid, 3 timmar, inbokade. Jag hade sett fram emot ett rofyllt besök och att kunna slappna av, betalar ju rätt mycket. Klippning och slingor blev jag Tack och lov mycket nöjd med. Men oerhört irriterande var att frisören bredvid min stol tog emot kund och kundens kompis, som i högt tonläge pratade på OAVBRUTET. Kompisen lufsade efter till hårtvött och skölj fram och till aka och pladdrade på hela tiden med café latte i handen. Jag utsattes för varenda ord och kunde inte fly. Satt och skruvade mig...

Kajsa Evelina A

När jag klippt mig hos Linnea har hennes bemötande varit mycket vänligt, ett mycket professionellt bemötande som uppskattas av mig som kund. Senast var det klippning och jag fick bolla idéer och har bokat tid för färg och klipp så får snart en trevlig stund hos Linnea igen. Tack!

Agneta N

Jag är kund hos Aida sedan flera år och är alltid väldigt nöjd när jag lämnar salongen. Klippning och färgning är de tjänster hon hjälper mig med.

Christian Ö

Enbart positivt! Lidija är skicklig på det hon gör och jag blir klart nöjd med resultatet. Lidija läser av mig som kund på ett bra sätt. Der gör att jag känner mig trygg. Det märks att hon trivs i sin roll. Företaget (Victor Noblesse) kan vara glad att ha henne som medarbetare.

Tomas E

Jag har under flera år fått mitt hår klippt av Karolina. Jag har alltid varit mycket nöjd med både resultatet och det trevliga bemötandet.

Beatrice F

Positivt bemötande. Jag är alltid nöjd med klippning och färgning.

Julius A

Fint bemötande. Nöjd med frisyren!

Caroline R

Bästa frisören jag haft! Lyhörd, kompetent, rolig, känner mig alltid trygg med att jag kommer lämna supernöjd. 10/10 would reccomend 🌟

Felix K

Professionell, kunnig och trevlig! Will be back

Saulius E

alltid mycket trevligt och mycket bra resultat

Ulrika A

Perfekt färg och behandling, till mitt slitna hår. Efter år av håravfall verkar de nu blivit mycket friskare och starkare. Jag är mycket nöjd som alltid. Kan varmt rekommendera Jasmin.

Frida F

Har gått till Anna i några år, alltid nöjd med resultatet och bemötandet, mycket välkomnande! Har gjort allt från helblekning till slingor (som jag gjorde nu senaste besöket).

Michael Ö

Mycket trevligt bemötande Kul stt prata med under klippningen Mycket duktig på det hon gör

Linn M

Josefine är en Väldigt duktig, trevlig frisör hon är lyhörd utifrån kundens behov det är nämligen viktigt för mig så det väger tungt. Kan starkt rekommendera Josefine😊🙏 Hon är en proffisonell frisör som man trivs med.

Fatlume S

Jag gjorde en curly cut hos Sirly. Mina förväntningar va väldigt höga då jag sett andras resultat hos henne..Hon mevde verkligen upp till förväntningarna. Hon tog sig tid att klippa och stylea håret oxh förklarade noga hur jag skulle ta hand om det. Är supernöjd med min klippning hos henne!

Maria H

Min favorit frisörska och den jag alltid väljer. Har stora förväntningar varje gång och de har alltid blivit uppfyllda. Dessutom håller frisyren mycket längre när klippningen är professionellt gjort. Rekommenderar verkligen

Daniel B

I mer än 10 år har Aida haft huvudansvaret för en viktig del av min identitet - min frisyr. Hennes professionalism och skicklighet är det jag saknat mest om jag varit utomlands längre perioder och behövt klippa mig hos andra (och då har jag ändå alltid försökt välja de bästa). Det har alltid känts helt självklart och naturligt att jag lämnat salongen med en klippning och frisyr som jag älskar. Även då jag gjort förändringar mot ”det vanliga”. Utöver en spöklik fingertoppskänsla (som inte lämnar något åt slumpen) så...