Linda B

207 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2024
Marareta F
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Trevligt bemötande och jättebra resultat

Åke S
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Trevligt bemötande och skicklig frisör. Jag återkommer! Köpte en mousse som Linda rekommenderade.

Nils Gunnar Toresso B

Linda är oerhört kompetent i allt som har med hårvård att göra, föredömligt.👍👍👍

Gillis J
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Vänligt och personligt bemötande Hade förväntningarna att bli nöjd med resultatet av klippningen, och det blev jag med råge,samtidigt som det kändes skönt och avkopplande under behandlingen Gillis Johansson

First-Name L
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Jättebra mottagande o är hel nöjd med allt.

Olle A
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Linda klipper mig på ett sätt som gör att även när håret sedan börjar bli långt så behåller det formen och det går ganska långt mellan klippningarna. Man känner sig alltid fräsch efter att ha blivit klippt av Linda.

Anna B
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Blir alltid så fin i håret när Linda har klippt och stylat mig. Hon lyssnar på mina frågor och ger bra och kunniga svar.

Katja N
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Mycket proffsig. Blev väldigt bra bemött. Mina ögonbryn blev väldigt fina och klippning perfekt. Köpte schampoo och balsam som är toppen. Rekommenderar verkligen Linda. Kommer absolut tillbaka igen.

Samuel G
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag blev väldigt nöjd med frisyren

Svar från Linda B

Tack Samuel för din feedback. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Andreea M
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Very happy with my haircut! Linda is friendly, sociable and very good at her job! 😊

Svar från Linda B

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Andreea, we really appreciate it, warm welcome back!