WAU Eskilstuna

10 omdömen om WAU Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2024

Marareta F
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Trevligt bemötande och jättebra resultat

Åke S
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Trevligt bemötande och skicklig frisör. Jag återkommer! Köpte en mousse som Linda rekommenderade.

Nils Gunnar Toresso B
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Linda är oerhört kompetent i allt som har med hårvård att göra, föredömligt.👍👍👍

Gillis J
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Vänligt och personligt bemötande Hade förväntningarna att bli nöjd med resultatet av klippningen, och det blev jag med råge,samtidigt som det kändes skönt och avkopplande under behandlingen Gillis Johansson

Angelica V
Skrev om Emma H en del av WAU Eskilstuna

Mycket trevligt bemötande! Emma var mån om mitt välbefinnande. Hon gjorde en underbart skön hårtvätt ! Hon var mycket noga med att visa och förklara innebörden av hårtoning och resultatet blev som jag ville ha det! Hon är noga och förklarar bra! Jag kommer tillbaka till Emma!

First-Name L
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Jättebra mottagande o är hel nöjd med allt.

To My L
Skrev om Emma H en del av WAU Eskilstuna

Hon är jättebra om service och tar hand om gästerna, jag är jätte nöjd!

Olle A
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Linda klipper mig på ett sätt som gör att även när håret sedan börjar bli långt så behåller det formen och det går ganska långt mellan klippningarna. Man känner sig alltid fräsch efter att ha blivit klippt av Linda.

Anna B
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Blir alltid så fin i håret när Linda har klippt och stylat mig. Hon lyssnar på mina frågor och ger bra och kunniga svar.

Katja N
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Mycket proffsig. Blev väldigt bra bemött. Mina ögonbryn blev väldigt fina och klippning perfekt. Köpte schampoo och balsam som är toppen. Rekommenderar verkligen Linda. Kommer absolut tillbaka igen.