Linda B

209 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2024
Annika R
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Alltså...Wau! Vilket härligt bemötande! 😍Linda förklarade noggrant, vad hon skulle göra med mitt " trasiga " hår. Det blev färg, behandling & klipp 👌Hårvårds produkterna hon rekommenderade, är superbra! Så nöjd! Ses i november igen 🍁

Svar från Linda B

Det gläder oss enormt att höra att du haft en bra upplevelse hos oss 🥰 Stort tack Annika för din fina feedback! Du är varmt välkommen tillbaka i november igen!

Amanda G
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Jättetrevligt besök och blev supernöjd med klippningen. Kommer tillbaka!

Svar från Linda B

Stort tack Amanda, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Marareta F
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Trevligt bemötande och jättebra resultat

Svar från Linda B

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback, det blir vi så tacksamma för! Välkommen åter!

Åke S
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Trevligt bemötande och skicklig frisör. Jag återkommer! Köpte en mousse som Linda rekommenderade.

Svar från Linda B

Stort tack Åke, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Hoppas att du är nöjd med din mousse. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka.

Nils Gunnar Toresso B

Linda är oerhört kompetent i allt som har med hårvård att göra, föredömligt.👍👍👍

Svar från Linda B

Din feedback värmer, stort stort tack! 🫶🏼 Hjärtligt välkommen tillbaka.

Gillis J
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Vänligt och personligt bemötande Hade förväntningarna att bli nöjd med resultatet av klippningen, och det blev jag med råge,samtidigt som det kändes skönt och avkopplande under behandlingen Gillis Johansson

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Gillis. Vi är glada att vi kunde möta dina förväntningar med råge, det betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka igen!

First-Name L
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Jättebra mottagande o är hel nöjd med allt.

Svar från Linda B

Tack för din feedback! Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Olle A
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Linda klipper mig på ett sätt som gör att även när håret sedan börjar bli långt så behåller det formen och det går ganska långt mellan klippningarna. Man känner sig alltid fräsch efter att ha blivit klippt av Linda.

Svar från Linda B

Stort tack Olle, för din feedback. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Anna B
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Blir alltid så fin i håret när Linda har klippt och stylat mig. Hon lyssnar på mina frågor och ger bra och kunniga svar.

Svar från Linda B

Tusen tack för din fina feedback Anna! Vi blir så tacksamma över att du ger oss förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Varmt välkommen tillbaka!

Katja N
Skrev om Linda B en del av WAU Eskilstuna

Mycket proffsig. Blev väldigt bra bemött. Mina ögonbryn blev väldigt fina och klippning perfekt. Köpte schampoo och balsam som är toppen. Rekommenderar verkligen Linda. Kommer absolut tillbaka igen.

Svar från Linda B

Tack för din feedback Katja! Vi uppskattar den massor och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka.