Parichat P

8 omdömen om Parichat P

Sedan starten hos Reco 2024
Elisabeth L
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Parichat är en underbar tjej, hon bjuder på sig själv Jag har känt Parichat ca 2år hon vet precis hur jag vill ha mitt hår, hon kommer med råd. Eftersom. Jag äter mycket medicin mådde inte mitt hår så bra tidigare men tack vare Parichat är det i dag mycket bättre . Kag kommer alltid att vara en trogen kund hos henne.. Hon är glad trevlig seriös yrkeskvinna.. Jag har fått en frisyr som jag trivs med , tack vare hennes klippning Mvh Elisabeth

Sandra K
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Jag hade försökt hitta en frisör i min stad som jag känner mig bekväm hos, någon som lyssnar på mig och är passionerad i sitt jobb och det är Parichat! Jag blev väldigt varmt bemött, med omtanke och jag är absolut en ny långtidskund hos Parichat. Det finns ingenting negativt att säga om min upplevelse jag hade på mitt första besök.

Miranda L

Super trevlig! Blir alltid nöjd

Lena J
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Upplever att Parichat är proffsig och lyhörd för mina önskemål. Är alltid nöjd när jag går ifrån salongen.

Lena H
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Hon är en duktig frisör, noggrann och med känsla för vad som passar mig när hon klipper och slingar mitt hår. Dessutom ett mjukt och trevligt sätt. Jag rekommenderar henne varmt som frisör! Mvh Lena Hansson

Emma L
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Oerhört lyhörd, proffsig och trevlig! Skulle rekommendera frisören till alla! Har aldrig blivit missnöjd och älskar resultatet varje gång!

Davor K
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Hon har varit min frisör i 5 år, altid bara bäst tjänst!

Jennie H
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Duktigt, nogrann och trevligt bemötande! Parichat är väldigt duktig med färg och får till mitt hår precis som jag önskar!