WAU Örebro

247 omdömen om WAU Örebro

Sedan starten hos Reco 2024

Sandra K
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Jag hade försökt hitta en frisör i min stad som jag känner mig bekväm hos, någon som lyssnar på mig och är passionerad i sitt jobb och det är Parichat! Jag blev väldigt varmt bemött, med omtanke och jag är absolut en ny långtidskund hos Parichat. Det finns ingenting negativt att säga om min upplevelse jag hade på mitt första besök.

Eugenia P
Skrev om Miriam W en del av WAU Örebro

Supernöjd. Proffsigt. Välkommande och ödmjukt. Stort tack!

Svar från Miriam W

Tack för din feedback, Eugenia! Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Miranda L

Super trevlig! Blir alltid nöjd

Lena J
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Upplever att Parichat är proffsig och lyhörd för mina önskemål. Är alltid nöjd när jag går ifrån salongen.

First-Name L
Skrev om Miriam W en del av WAU Örebro

Så otroligt nöjd! Bra bemötande, gjorde verkligen det "lilla extra" och mer där till. Löste situationen för mig och gjorde det med bravur. Professionellt och personligt bemötande. Riktigt bra klippning där hon tog sig tid att lyssna in mina behov och förutsättningar samt även riden att ge tips och råd för styling hemma. Toppen att även jag som bär sjal nu har hittat "MIN" frisör! I'm telling the World!

Svar från Miriam W

Stort stort tack! Det betyder mycket att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi är så tacksamma för att vi fick förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen!

Lena H
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Hon är en duktig frisör, noggrann och med känsla för vad som passar mig när hon klipper och slingar mitt hår. Dessutom ett mjukt och trevligt sätt. Jag rekommenderar henne varmt som frisör! Mvh Lena Hansson

Emma L
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Oerhört lyhörd, proffsig och trevlig! Skulle rekommendera frisören till alla! Har aldrig blivit missnöjd och älskar resultatet varje gång!

Anna Sofia M
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastisk upplevelse! Jag minns inte sist jag blev såhär nöjd! Det var verkligen värt en tågresa från Stockholm- Västerås ☺️ Miriam kan sin grej!

Svar från Miriam W

Vi blir så glada och tacksamma över att vi får förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Tusen tack! Varmt välkommen tillbaka igen.

Davor K
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Hon har varit min frisör i 5 år, altid bara bäst tjänst!

Jennie H
Skrev om Parichat P en del av WAU Örebro

Duktigt, nogrann och trevligt bemötande! Parichat är väldigt duktig med färg och får till mitt hår precis som jag önskar!

Alicia L
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är supernöjd med klippningen och framförallt färjningen!

Svar från Miriam W

Stort tack Alicia, vi blir så glada av att höra att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jessica T

Fantastiskt trevlig, duktig och serviceminded. Jag är så nöjd! Grym tjej! 🤩🌷

Svar från Miriam W

Stort tack för din feedback Jessica, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter.

Yvonne W
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon är. Jag blir alltid nöjd med klippningar och färgningar hos henne😀

Svar från Miriam W

Tusen tack för din feedback Yvonne, den betyder massor för oss! 🙂 Varmt välkommen igen.

Anna R
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grymt kunnig och sjukt härlig människa. Går alltid därifrån supernöjd med mitt hår.

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Malin S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam är engagerad och glad, säger alltid vad hon tycker och tänker och har en bra dialog med kunden. Bästa frisören som finns! ⭐️

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord Malin! Hoppas vi ses snart igen.

Viktor B
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Toppen allmänt trevligt och rolig samt mycket duktig

Lilia N
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Otroligt snäll och duktig frisör!

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Karin A
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättenöjd med både klippning och bemötande! 😊

Svar från Miriam W

Tusen tack Karin för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Tove B
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och super proffsig! Blir alltid nöjd hos Miriam!

Svar från Miriam W

Tusen tack Tove för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Linda S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam var både trevlig och kunnig! Och bra på att resonera kring bästa effekt till vardags!

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Lillemor S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt bemötande. Skicklig i sitt yrke. Mycket nöjd med min klippning. Kommer att rekomendera mina vänner att beställa tid hos Er

Svar från Miriam W

Stort stort tack Lillemor för dina fina ord! Hoppas vi ses snart igen!

Anja K
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Klippte mig hos Miriam på WAU i Visby. Supernöjd!!!

Svar från Miriam W

Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Rebecka J
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Proffsig! Bra konsultation och mycket trevlig. Frisyren blev superfin och lättskött. Tack!

Svar från Miriam W

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Åsa M
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Lyssnade och förstod, frågade och gav tips hur jag ville ha det. Mycket lyhörd samt otroligt trevlig och social. Så nöjd!

Linda H
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Känner mig alltid mycket väl omhändertagen av Mitiam. Superduktig gällande klipp o färg, underbar att prata med och kommer med bra förslag.

Sandra M
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastisk salong på alla sätt. Blir alltid sedd och fint bemött. Salongen sprider en härlig stämning där alla pratar med varandra både frisörer och kunder. Rekommenderar verkligen Wau.

Anna K
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Proffesionell, kunnig och utstrålar positivitet, en fantastisk frisör, en toppentjej!

Svar från Miriam W

Tack så mycket Anna för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Maria K
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag blev väldigt bäl bemött, och hon upplevdes väldigt kunnig

Therese T
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Mycket glad och trevlig tjej, som med glädje lyssnar på kunden och gör håret så fint. WAU är min nya favorit!

Alex O
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Riktigt dunder, löste en mustaschblondering trots att det inte fanns som standard-tjänst. Professionellt arbete & trevligt bemötande, vad mer kan man önska?

Jimmy P
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Trevligt bemötande och gjorde ett riktigt bra jobb! Supernöjd!

Lynn S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

En väldigt duktig frisör trevlig hade ett väldigt bra bemötande. Förklarade hur jag kunde styla mitt hår med hjälp av plattång vilket jag uppskattade.

John S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt nöjd med såväl bemötande som resultatet.

Joel N
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hon var professionell och erbjöd ett mycket trevligt bemötande, samtidigt som hon var genuin. Jag förväntade mig en frisör som kunde förstå vilken slags frisyr jag sökte. Miriam levererade verkligen över förväntan! Jag var bara där för en klippning, men gick därifrån stolt, inspirerad, glad, uppiggad och med mer kunskap än vad jag hade tidigare.

Svar från Miriam W

Tusen tack Joel för dessa fina ord, det betyder mycket för oss! Hoppas vi ses snart igen!

Janet A
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam är super trevlig, å go och duktig tjej.

Svar från Miriam W

Stort tack Janet för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Jenny Ö
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Noggrant utfört och med skickligt hantverk, jättenöjd med resultat och besöket i det hela!

Johanna S
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldigt bra klippning som passar min hårtyp och fall, kommer absolut boka hos Miriam igen!

Svar från Miriam W

Stort stort tack Johanna för dina fina ord, du är så välkommen tillbaka :)

Hayate E
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag vill tacka henne och vill säga att hon kunna göra sitt jobb på bra sätt i samt hon kunnig med bra service .

Svar från Miriam W

Tusen tack Hayate för dessa fina ord, hoppas vi ses snart igen :)

Julia F
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Värdens gulligaste och bästa frisör någonsin

Svar från Miriam W

Tusen TACK Julia, vilka fina ord :) Hoppas vi ses snart igen!

Helen G
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Väldig imponerande professionell! Jag är nöjd och kommer att komma tillbaka.

Svar från Miriam W

Stort tack Helen för dessa fina ord! Hoppas vi ses snart igen!

Ola W
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Proffsig och trevlig, många bra råd - extremt nöjd.

Daniel B
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Hur trevlig som helst och kanonbra service. Lyssnar och hör efter önskemål vad man själv vill ha. Tack för att du "rädda" och gav dig på mitt skägg på födelsedagen inför middag på kvällen. Mycket uppskattat och jag återkommer gärna!

Svar från Miriam W

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, du är jätte välkommen igen Daniel :)

Johan G

Toppklass helt enkelt. Proffsigt och personligt bemötande 👍

Svar från Miriam W

Stort tack Johan för att du tog dig tiden till att lämna denna recension. Hoppas vi ses snart igen :)

Daniel R

Mycket kompetent, social och trevlig. Blir fler besök. //Daniel Rodolfi

Svar från Miriam W

Stort tack Daniel för dina fina ord, vi ses snart igen :)

Erik E
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Bra bemötande, supernöjd med håret!

Svar från Miriam W

Stort tack för din feedback Erik! Hoppas vi ses snart igen!

Markus K
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Vi gick genom ungefär hur jag ville ha mitt hår klippt. Efter det så fick hon fria händer. Resultatet blev riktigt bra. Med bra och trevlig kundbemötande kan jag starkt rekommendera Miriam W.

Svar från Miriam W

Tusen tack Markus för dessa fina ord. Hoppas vi ses snart igen!

Gunnel J

.tvätt och klippning Trevligt miljö och bemötande Proffsig frisör

Svar från Miriam W

Tusen tack Gunnel för dessa fina ord! Hoppas vi ses snart igen!

Anna B
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Vi var super nöjda med både klippningen samt bemötandet.

Johanna H
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag var där för första gången och Miriam visste direkt hur hon skulle klippa mitt hår för att ge det ett lyft och en fin form. Jag är mycket nöjd eftersom hennes klippning gjorde att håret hittar sin form av sig själv. Hon gav bra tips och var mycket noggrann och kunnig. Dessutom trevlig! Rekommenderar henne varmt.

Jessika K
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastiskt trevlig! Dessutom har jag aldrig träffat någon frisör som varit så lyhörd för vad jag vill. Så duktig i hantverket också!