Wint AB

Ring 0101-99 05 00 www.wint.se

32 omdömen om Wint AB

Magnus Ö
Skrev om Wint AB

Snabb support och väldigt användarvänligt. Rekommenderas.

Svar från Wint AB

Hej Magnus, Tack för din fina rekommendation! :D Bästa hälsningar, Gänget på Wint

Kerstin N
Skrev om Wint AB

Enkel hantering, snabb support - är mycket nöjd med Wint!

Svar från Wint AB

Hej Kerstin, Tack för dina fina ord - det gör oss så glada att höra att du är nöjd med Wint! Bästa hälsningar, gänget på Wint

Cristian S
Skrev om Wint AB

Jätte bra för mig. Det kräver lite arbete för att komma igång men sedan flytter det på. Super nöjd

Jonas S
Skrev om Wint AB

Väldigt smidigt och lätt att få hjälp för en som inte är så kunnig.

Belinda Maria Linnéa O

Wint fungerar jättebra! De sköter all redovisning och jag kan fokusera på min verksamhet.

Pontus Filip W

Det är trevligt folk på Wint. Lite tråkigt att man inte har bättre tips än tidigare leverantör. Jag upplever inte att belastningen har minskat särdeles mycket, allt jag köper med kort har blivit digitalt vilket är fantastiskt. Annars anser jag att det är otroligt mkt hantering fortfarande och jag har svårt att få den hjälp jag behöver trots att jag ber om det. Jag upplever dessutom att mina leverantörer har svårt att anpassa sig genom att skicka fakturan direkt till Wint, vilket är den största tidstjuven för mig. Det...

Svar från Wint AB

Hej Pontus, Och tack för din feedback - det är alltid viktigt för oss att veta vad våra kunder är mer eller mindre nöjda med. Jag har kikat i din fil hos oss, och ser att det finns kommunikation av olika slag och svårighetsgrad. Att du upplever att det är svårt att få den hjälp du behöver när du hör av hos oss tar vi hårt på. Så ska det verkligen inte vara, ber om ursäkt för detta! Jag kommer att föra vidare din feedback internt och förhoppningsvis kommer du uppleva en förändring. Vad det beträffar att du upplever att...

Jan Fredrik G

Rekommenderas! Perfekt lösning som egenföretagare med en nystartad verksamhet. Behöver inte fundera på bokföring & administration, kan istället lägga denna tid på att dra in pengar till bolaget.

Svar från Wint AB

Hej Jan, Tack för din fina feedback, den betyder oerhört mycket för oss. Bästa, Sophia och gänget på Wint

Åke F
Skrev om Wint AB

Som nybliven företagare är det en stor hjälp att få meddelanden om vad man bör göra, info om hur, och dessutom en möjlighet att enkelt ställa frågor och få svar.

Svar från Wint AB

Hej Åke, Så roligt att du som nybliven företagare är nöjd med den hjälpen du får hos oss. Det värmer! Bästa, Sophia och gänget på Wint

Christopher Daniel A

Mycket enkel och smidig bokföring där allt som behövs ingår. Rekommenderas varmt

Svar från Wint AB

Hej Christopher, Tack för din rekommendationer, det betyder mycket! Bästa, Sophia och gänget på Wint

Simon H
Skrev om Wint AB

Bokföringen samt rapportering bara fungerar med Wint. Väldigt smidigt och enkelt att hantera. Moms, personal, skatteverket, allt hanteras enkelt i ett system. Rekommenderas!

Svar från Wint AB

Hej Simon, Så roligt att höra att du rekommenderas oss till andra, det värmer! Bästa, Sophia och gänget på Wint

Hannes T
Skrev om Wint AB

Kompetent och prisvärt. Rekommenderas.

Anna Christina G

Så smidig och prisvärd tjänst!

Kristian L
Skrev om Wint AB

Otroligt smidigt och enkelt! Som småföretagare kan jag fokusera helt på min kärnverksamhet och medan Wint hjälper till med bokföringen.

Dick Lennart Bertil E

Mycket enkelt och smidigt, har tidigare kört ekonomin själv tillsammans med revisor men detta är väldigt mycket bättre. Tyvärr höjt pris som drar ner lite på betyget.

Svar från Wint AB

Hej Dick, Tack för dina fina ord och din feedback. Det är alltid viktigt för oss att veta vad våra kunder tycker. Bästa, Sophia och gänget på Wint

Zahra Morvarid A

God samarbete, mycket tillgängliga för frågor och support. Bara gott att säga om Wint

Svar från Wint AB

Hej Zahra, Åh, så kul att höra! Vi tackar och bockar. Bästa, Sophia och gänget på Wint

Dennis Emanuel F

Bra tjänst & bra kundservice! Jättenöjd.

Mikael B
Skrev om Wint AB

Är mycket nöjd. Bra support och trevligt bemötande.

Andreas K
Skrev om Wint AB

Det har varit mycket smidigt att starta upp ett nytt bolag, jag har inte tidigare drivit bolag eller hållt på med bokföring men tack vare tydlig kommunikation och ett enkelt upplägg har jag inte stött på några problem. Uppstarten gick smidigt och enkelt. Siten/appen är enkelt att använda och supporten svarar snabbt.

Anders L
Skrev om Wint AB

Egenföretagare i ett AB. Har efter det initiala arbetet att flytta över allting (var inga problem men tog en del tid) gått supersmidigt med det mesta. Sedan integrationen med Mynt kom så blev inköpen ännu enklare. Känns tryggt att de håller koll så man gör rätt och följer regler. Det uppskattas. Kan varmt rekommenderas och jag tror att priset är konkurrenskraftigt.

Per-erik B
Skrev om Wint AB

Mycket prisvärt. Har eget IT-konsult bolag. Mycket smidig och enkel tjänst. Funkar kanon för mig som vill automatisera allt, som har lite koll på att mina utlägg är rimliga och som vill ha en auktoriserad revisor som checkar av bokslutet varje år. Man får tillgång till ett team med revisorer. De är alltid trevliga, tillgängliga och hjälpsamma. Man når dem via support tickets eller telefon. Har man behov av en dedikerad revisor som man kan bygga en relation till över tid och som ger rådgivning för just ditt bolag,...

Svar från Wint AB

Hej Per-Erik, Vilken fin feedback, tack för alla dessa ord. Bästa, Sophia och gänget på Wint

Carmen alina D

Allt super för mitt lilla bolag! Det går snabbt att få hjälp och det finns en expert för varje fråga.

Carl johan olof M

Wint är en väldigt smidigt och modern app med ett kompent och serviceinriktat team bakom.

Gustav baad N

Wintarna sköter om allt som rör min bokföring med professionalism och med ett vänligt bemötande. De tillhandahåller funktioner som gör mitt företagande enkelt och smidigt. Gör jag något fel enligt skatteregler eller bokböringsprinciper hör de av sig och rättar mig. Vi känner oss trygga med Wint och kan inte annat än rekommendera Wint till alla företag.

Mattias I

Smidigt & enkelt. Rekommenderar till alla ☺️

Svar från Wint AB

Hej Mattias, Åh, så glada vi blir! Tack för dina fina ord! Bästa, Sophia och gänget på Wint

Henrik P
Skrev om Wint AB

En hel del bollande i början, men som väntat när man sätter upp bolag.

Svar från Wint AB

Hej Henrik, Tack för din feedback! Det är alltid viktigt för oss att veta vad våra kunder tycker och vad vi kan göra bättre. Om det är något du funderar över är du mer än välkommen att kontakta supporten. Bästa, Sophia och gänget på Wint

Ted filip richard J

Varit kund hos Wint i snart tre år, haft olika byråer innan men ingen som är så smidig som Wint. Allt är enkelt, sköts digitalt och det krävs nästan ingen handpåläggning själv för att ha en uppdaterad bokföring. Plus: Man slipper all post då de har inscanning och möjlighet till e-fakturor i systemet Minus: har inte upplevt några än

Svar från Wint AB

Hej Ted, Åh, så fina ord! Vi blir så glada över att höra att du är nöjd med Wint och att du inte upplevt något negativt. Hoppas det förblir så :D Bästa, Sophia och gänget på Wint

Fatmir B
Skrev om Wint AB

Enkelt och smidigt. Rekommenderar varmt.

Anders S
Skrev om Wint AB

Enkel och smidig bokföring som ger mig mer tid att fokusera på företagets kärnverksamhet. Supporten svarar även snabbt via både telefon och mail.

Mats helge B

Jag har haft Wint som skött ekonomin för mitt AB som fotograf i snart 20 år. Det är så enkelt och smart. Man har bra överblick, kommer åt det hur lätt som helst t to m från mobilen. Alla inköp, bokföring, skatter, lön och fakturering osv. så smidigt. Jag behöver knappt lägga ner någon tid alls på det. Är det något jag inte fattar eller så har de en jättebra och snabb support. Kan inte tänka mig något bättre sätt att sköta all min ekonomi.

DANIEL F
Skrev om Wint AB

WInt har varit med mig från starten av mitt bolag.de har skött allt perfekt med allt löpande och bokslut. Enkelt,smidigt, billigt. Gör så att jag kan göra det jag brinner för möta kunder, gäster och jobba på golvet istället för att sitta med alla papper. Så jag rekommenderar ska du/ni starta företag så kontakta wint då får ni en bra start på företagandet.

MARTIN B
Skrev om Wint AB

Har använt Wint i lite drygt 4 år. Bytte från en stor redovisningsfirma och tycker att det är som natt och dag. Wint känns som ett modernt och extremt mycket vettigare sätt att beta av de tråkiga bitarna med bokföringen. Våra kostnader för redovisningstjänster ligger på 30-40% av tidigare och jag sparar uppskattningsvis 3-5 timmars arbete i veckan per bolag samtidigt som jag har bättre koll på alla nyckeltal. Driver två bolag med ett 10-tal anställda och ett fastighetsbolag. Kan i princip inte tänka mig att driva ett bolag...

Mattias Henning G

Driver en liten egen verksamhet. Bytte från en liten ekonomibyrå till Wint för att det "skulle bli enklare och billigare" att köra Wint enligt deras säljare. Ett år senare säger jag upp Wint under mycket frustration. Mina kostnader för bokföringen har ökat från ca 18,000 sek per är till över 70,000 sek för ett år. (!!!) Dessutom har jag fått mer att göra än någonsin. Det kommer hundratals mejl (ja, på riktigt jag räknade) från Wint och i princip allt som faller utanför deras processer får man göra själv. Dom...