Köpte ett presentkort till min fru i 50-årspresent men pga pandemin valde vi att förlänga giltighetstiden. I samband med att vi nu skulle boka en resa upptäckte vi att korten hade gått ut dagen innan. Ringde direkt på morgonen klockan 9.00 för får hjälp. Fick då besked på att kortet var förbrukat. Aldrig mer Airtours!
Airtours AB
5 omdömen om Airtours AB
Vi bokade en familjeresa på ett boende, där det står "bokningsförfrågan". Det står då att de har "rätt att erbjuda oss något liknande ifall bokningen inte går igenom". Sagt och gjort 5 dagar senare får vi meddelande om att det inte går att boka vårt boende med de har "hittat ett fint alternativ till oss" - absolut inte i samma klass men självklart till det höga priset vi hade. När vi gjorde nya sökningar, fanns ändå vårt boende kvar på de datum vi ville åka, nu dock till betydligt högre pris - så vi ringde och frågade vad...
.........................................................
Jag hade extremt högt ställda förväntningar på min rundresa i Peru och Kenzan som researrangör överträffade dessa. Allt fungerade utan minst
Jättebra service, allt går snabbt och smidigt. Vi kunde inte landa på grund av hårda vindar och Airtours fixade omedelbart övernattningshotell. När vi kom hem tog det två dagar innan förseningsintyget kom med posten utan att vi ens behövde säga till. Har inget att klaga på. Hotellet var lite sunkigt, men vad kan man vänta sig när man betalar löjliga 3000 pix för en vecka.
Riktigt skitbolag som jag aldrig någonsin kommer att ha och göra med mer. Inget att lita på när resan strular. De känns dessutom rent oseriösa.