Riktigt dålig upplevelse av Asus, jag har haft min dator i en månad då den slutar att fungera. Svaret från Asus är att jag ska skicka in den på service, är det ett mjukvarufel så kommer jag få att betala 1000 kr. för frakten och sedan extra för reparationen, vad är det för svar?? Oavsett om det är mjukvarufel eller hårdvarufel så ska väl en dator inte gå sönder efter en månad?? Jag har inget som helst förtroende för hur Asus skulle serva den, det känns som att det mest går ut på att få konsumenten att betala mer för en vara...
Asus Nordic AB
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Asus Nordic AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Asus Nordic AB
Skrev om
Asus Nordic AB
Köpte en laptop på Media Markt i Länna. Någon dag efter skall jag flyga till Norge. På Arlanda råkar en förbipasserande kvinna välta ner min dator väska. Skärmen spräcks. När jag kommer åter tilll Sverige lämnar jag in det för skärmbyte. Asus kan inte få fram en ny skärm till min dator. Jag fick vänta på reservdelen över 6 månader. Ur uselt att man inte kan tillhanda hålla reservdelar. Inte heller komma med alternativ lösning. Akta er för att köpa en Asus produkt. Ni kan missta största delen av eran garanti då produkten...