Bröderna Larsens Måleri AB

Bröderna Larsens Måleri AB

Vi erbjuder måleritjänster av högsta kvalitet i hela Storstockholm!

8 omdömen om Bröderna Larsens Måleri AB

Petter
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Bra service, lätta att ha och göra med samt bra utfört arbete.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 133 omdömen 4.7 av 133 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Mikael R
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Ställer alltid upp och lämnar alltid över ett utmärkt resultat.

Mattias J
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Med Bröderna Larsen behöver man aldrig oroa sig, kvalitet och bemötande är detas signum!

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 226 omdömen 4.9 av 226 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Johan W
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Professionellt bemötande av ett mindre företag där man har direktkontakt med ägare och utförare. Vi har anlitat Bröderna Larsens måleri med beprövad erfarenhet i 10års tid för tvättstugerenoveringar i flerbostadshus och har goda erfarenheter av företaget. En styrka som vi uppskattar är god planering, tidsplaner som håller och en strävan efter att alltid färdigställa till 100%

Johan W
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Mycket bra företag, seriösa och duktiga/kunniga målare med en hög finish på arbetena. Jäkligt trevliga dessutom!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 64 omdömen 4.9 av 64 omdömen

Veronica O Veronica O
Patrik S
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Trevlig & noggrann personal som håller sina tider och levererar ett mycket bra slutresultat. Rekommenderar varmt detta företag om ni är vill ha ett proffsigt resultat Patrik Södermalms Rörentreprenader AB

Håkan J
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Vi är ett bygg företag som jobbat med Bröderna Larsen i snart 20 år och vi har bara possitiva erfarenheter. Dom duktiga , punktliga och har bra kännedom om olika material och dess egenskaper. // Håkan

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 247 omdömen 4.9 av 247 omdömen

Anders A
Skrev om Bröderna Larsens Måleri AB

Kan varmt rekommendera Bröderna Larsen måleri då de länge varit en pålitlig samarbetspartner, vi använder dem till samtliga av våra projekt där målning utförs.