ElMatic AB

3 omdömen om ElMatic AB

Sedan starten hos Reco 2024

Johan P
Skrev om ElMatic AB

100% positivt! Har redan rekommenderat och kommer fortsätta rekommenderar ElMatic!

Svar från ElMatic AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi uppskattar verkligen att du redan har rekommenderat oss och att du vill fortsätta göra det. Det betyder oerhört mycket för oss på ELMatic! Vi ser fram emot att hjälpa dig och dina rekommendationer i framtiden. Med vänliga hälsningar, EL Matic Ab

Paul D
Skrev om ElMatic AB

Allt vart över förväntan . Vilket kvalitets jobb . Inga problem allt gick att lösa inget strul . Super snabb super trevlig . Rekommenderar starkt

Svar från ElMatic AB

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med resultatet och att allt gick smidigt. Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet. Tack för rekommendationen – det betyder mycket! Med vänliga hälsningar, EL Matic Ab

Magnus F
Skrev om ElMatic AB

Kristian är väldigt trevlig och punktlig samt en väldigt duktig elektriker! Jag ger honom mina bästa och varmaste rekommendationer. Mvh Magnus

Svar från ElMatic AB

Tack för din fina rekommendation, Magnus! Det är alltid ett nöje att kunna hjälpa till och jag är glad att du är nöjd med vårt arbete. Dina varma rekommendationer betyder mycket för oss. Med vänliga hälsningar EL Matic Ab