Farjos Fasader AB

Farjos Fasader AB

farjosfasader.se
  • Badge2024

Välkommen till Farjos Fasader AB – Ditt trygga val för ROT- och RUT-tjänster av högsta kvalitet Vi på Farjos Fasader AB är stolta över att erbjuda ROT- och RUT-tjänster som kombinerar hög kvalitet med prisvärdhet. Vårt mål är att utföra varje arbete på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt, utan att kompromissa med hållbarhet...

12 omdömen om Farjos Fasader AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jonathan A
Skrev om Farjos Fasader AB

Kan ha varit den bästa upplevelsen med hantverkare jag haft (och jag har renoverat mycket hemma genom alla mina år!). Jag behövde bland annat byta blandare i badrummet, och på grund av att badrummet var så gammalt, var det också gammal standard på många håll och kanter. Trots det, löste hantverkaren allt smidigt och fick allt att se nytt och fräscht ut. Tack än en gång till Farjos Fasader!!

Andreas M

Tapetsera min nuvarande lägenhet

Juliana R
Skrev om Farjos Fasader AB

Toppen service🙏🏻 de spacklade hål i mina väggar och man kan inte tro att det funnits några hål från början. Ytterst trevligt bemötande och kvickt arbete. Rekommenderar starkt!

Arjan A
Skrev om Farjos Fasader AB

Mycket bra och snabb service, ett pålitlig företag som starkt rekommenderas inom denna bransch.

Malika C
Skrev om Farjos Fasader AB

Bra service och trevlig personal 👍🏾

Nelly H
Skrev om Farjos Fasader AB

Måleriarbetet var väl utfört med snyggt resultat, men det var svårt att boka tid på grund av långa väntetider.

Svar från Farjos Fasader AB

Hej Nelly, ber om ursäkt att du inte kunde få en bokad tid under de veckorna du önskade. Vi hade precis påbörjat ett större fasad-projekt som planerats någon månad tidigare och vi var bundna att göra det först pga avtal i offert. Dessutom hade vi en sjuk målare och därför var vi underbemannade. Genom att vi utökar vår verksamhet kommer vi kunna se till att man lättare kan få tider samt att sjukdomsfall inte kommer kunna påverka vår förmåga att utföra projekt lika stort.

Felix H
Skrev om Farjos Fasader AB

Proffsig personal med trevligt bemötande. Väldigt lyhörda och sammarbetsvilliga. Tack för hjälpen!

Svar från Farjos Fasader AB

Hej Felix, Stort tack för dina vänliga ord! Vi är verkligen glada att du upplevde oss som lyhörda och trevliga. Det var en glädje att få hjälpa dig. Allt gott.

Goran K
Skrev om Farjos Fasader AB

Fantastiskt bra bemötande nådde upp till alla mina förväntningar, De kom om installerade en köksblandare gick fort och för ett bra pris

Svar från Farjos Fasader AB

Hej Goran, att byta ut din blandare på 185 c/c till 160 c/c var lite klurigt, men tacksam att du gillade resultatet.

Mahad A
Skrev om Farjos Fasader AB

Farjos fasader gjorde ett fantastiskt jobb med vår husfasad inom given tidsram. Slutresultatet kunde inte bli bättre. De är mycket prisvärda, nogranna och måna om deras arbete. Jag rekommenderar dem varmt.

Svar från Farjos Fasader AB

Hej Mahad, efter 11 långa dagar av arbete på din fasad blev det tillslut färdigt. Det hjälpte ju också att du kom ut med vatten till oss under den varma eftermiddagen. Det var verkligen trevligt att jobba på ditt hus.

Yahya A
Skrev om Farjos Fasader AB

Behövde hjälp med att måla staketet till trädgården. Skickade till många företag för att få offert, Farjos fasader ba den snabbaste och mest prisvärda av dem alla. Grabbarna som kom verkade proffsiga ut och resultatet blev ett perfekt målat staket till ett rimligt pris. Rekommenderar verkligen.

Svar från Farjos Fasader AB

Hej Yahya, Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd med det nymålade staketet och att du uppskattade både vårt pris och service. Att du rekommenderar oss betyder mycket! Hör gärna av dig om du behöver hjälp igen.

Rubbiatou M
Skrev om Farjos Fasader AB

De va jättesnabba och jobbade effektivt. Blev riktigt nöjd

Leandro A
Skrev om Farjos Fasader AB

Den var mycket bra . Jag fick hjälp med att måla min studentlägenhet till ett väldigt bra pris, rekommenderar definitivt!

Svar från Farjos Fasader AB

Hej Leandro, tack för att du tog din tid att lämna ett omdöme, vi uppskattar det verkligen. Riktigt glad att du känner dig nöjd. Bara att höra av dig igen om behov uppstår.