Gustav Eriksson

Gustav Eriksson

Gustav Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Gustav Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2024-03. Gustav Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-06 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Gustav Eriksson har haft 5 försäljningar sen 2024-06 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

2024-06 - 2024-08

5 omdömen om Gustav Eriksson

Sedan starten hos Reco 2024
Maj Ingegerd S
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Eriksson en del av Fastighetsbyrån Falun
Bjursås

Mycket gott omdöme, kunnig, pedagogisk och gott tålamod, behjälplig vid behov. Mycket trevligt bemötande och tillgänglighet för bevarande av de frågor jag hade. Mycket lämplig för sin uppgift. En toppenkille!!

My A
Bjursås

Bra kommunikation och informerar direkt ifall det skulle vara några "konstigheter". Lätt tillgänglig och trevlig 👍🫶

Elias K
Korsnäs

Vår första kontakt med Gustav var effektiv och ordentlig. Han fixade snabbt så att vi kunde komma på visning eftersom vi missade den första. Han svarade på våra funderingar över sms dygnets alla timmar så vi snabbt kunde komma till ett beslut. När vi pratade med honom om fastigheten så var han rak och tydlig i all information och om potentiella problem med den. Eftersom vi ej hade erfarenhet av husköp tidigare så var vi rädda att vi inte skulle förstå mycket av det som hände men det blev inga problem för Gustav förklarade...

Gabriel L
Danholn

Väldigt professionell och duktig mäklare. Lätt att prata med och ger ett grymt bemötande.

Maria Christina E
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Eriksson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sågmyra

100 % tillmötesgående. Lätt att få kontakt med svarade direkt alla dagar o veckan. Trevlig och lätt att ha att göra med.