Monica Sahlin

Monica Sahlin

Monica Sahlin är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Monica Sahlin har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Monica Sahlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.7. Monica Sahlin har haft 41 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

137 omdömen om Monica Sahlin

Sedan starten hos Reco 2020
Markus Z
Bjursås

Trevligt bemötande och väldigt professionell i sin roll!! Vi både sålde och köpte med henne som mäklare. Ska vi nån gång sälja igen så kommer vi anlita henne då med!! Hon får 10/10

Roger S
Grycksbo

Vi blev jättefint bemött av Monica. Jättesnäll och professionell mäklare. Hela försäljningen gick bra och smidigt. Monica rekommenderas varmt :)

Markus Z
Bjursås

Trevlig, tillmötesgående och väldigt serviceinriktad !! Vi både köpte och sålde genom Monica Kan varmt rekommenderas

Rakel F
Skrev om Monica Sahlin en del av Fastighetsbyrån Falun

Inget lätt uppdrag för Monica. Dalande bostadsmarknad och som uppdragsgivare en "Italienare" med en helt annan uppfattning om hur en försäljning går till. Hos oss prutar man ner istället för att buda upp. Hon klarade det galant med tålamod och diplomati och det allra viktigaste, respekt för alla känslor som ligger i ett hus. Tack Monica

Bo C
Enviken

Vi har haft flera kontakter och alltid har Monica gett ett varmt och kunnigt intryck. Visar objekt på ett bra sätt utan att vara påträngande.

Christian P
Grycksbo

Monica har under hela förloppet svarat och hjälpt oss med våra frågor. Det har känts tryggt då vi är förstagångsköpare.

Sture A
Grycksbo

Monica var/är otroligt professionell. Hon förklarade alla turer på ett förståeligt sätt och informerade kontinuerligt genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne.

Viola L
Kårarvet

Monica Sahlin var mycket trevlig och tillmötesgående och vi är mycket öjda med all kontakt med henne och med försäljningen.

Anders L
Övre Haraldsbo

Väldigt trevligt och ödmjukt bemötande. Hon var väldigt engagerad och tillmötesgående. Bred kunskap och väldigt bra kännedom om vilka som skulle kunna vara intresserade av hus i detta område. Kände ganska snart att vi valde rätt mäklare till oss o vårt hus.

Berk S
Britsarvet

Monica har utfört sitt arbete utmärkt och vi har inget att klaga om.