Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Andreas Klövenäs har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Andreas Klövenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Klövenäs har haft 46 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

63 omdömen om Andreas Klövenäs

Johan H
Oslättfors

Duktig och driven mäklare som fick oss att känna trygghet genom hela försäljningen. Tydlig och hjälpsam. Svarade sakligt på frågor och dessutom mycket trevlig. Högsta betyg från oss

Maja J
Oslättfors

Väldigt lugn och trygg, samtidigt som han var rak och ärlig! Väldigt betryggande för mig som förstagångsköpare. Extra plus för tillgängligheten.

Malin M
Älvkarleby

Andreas är en väldigt professionell och trygg mäklare. Allt går smidigt och enkelt! Absolut en mäklare vi rekommenderar och som vi själva kommer använda vid framtida försäljningar.

Kjell-Erik S
Skutskär

Förtroende var stort, skicklig mäklare som aggerade snabbt och effektivt med stort engagemang .

Annette Ö
Skutskär

Mycket trevligt bemötande och otroligt serviceinriktad. Ingav stort förtroende.

Birgitta H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Trevlig,tillmötesgående bra info, kan sin sak

Stefan H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

En engagerad och tillmötesgående mäklare som sätter kunden i centrum. Kunnig och informativ person.

Daniel L
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Andreas var jätte hjälpsam under hela processen. Han svarade telefon fast det var kl 22:00 en kväll när vi hade frågor. Tack så jättemycket!

Denie D
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Jag blev väldigt bra bemött av Andreas Klövenäs. En riktig bra mäklare är han, där han förklarade allt och noggrann. Han besvarade alla frågor vi hade på ett väldigt bra sätt. Hans kundbemötande är verkligen på topp från första träffen till vi skrev på kontrakten. Vi kände oss trygga i att ha honom som mäklare i hela köpet. All lycka till honom där han arbetar på ett så fint sätt att det gör både säljare och köpare trygga i ätandet.

Roj D
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Väldig trevlig person, bra kundservice, fin bemötande och hjälpsam.