Harun Mustafa

Harun Mustafa

Harun Mustafa är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Harun Mustafa har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 405 omdömen med ett betyg på 4.7. Harun Mustafa har haft 39 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

405 omdömen om Harun Mustafa

Sedan starten hos Reco 2014
Kenneth W
Köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby Med Omnejd

Mycket bra kontakt. Enkel att få kontakt med. Professionell och inte pushig. Jag fick svar på samtliga frågor jag hade och han förmedlade också en bra kontakt till säljarna.

Jessica B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Mycket trevligt bemötande Lätt av få kontakt med Återkopplade löpande Skulle rekommendera honom tlll vänner och bekanta

Anne W
Visby

Mycket bra. Okomplicerade kontakter, återkopplar snabbt. Trevlig och korrekt

Tobias W
Köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Ärlig och hjälpsam, han hjälpte oss att leta efter något som passade oss och förstod precis vad vi var ute efter!

Fredrik D
Sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Mycket trevligt bemötande. Snabb och smidig affär där vi fick det som Harun trodde vi skulle få vid en försäljning.

Alexandra V
Sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Jag blev bemöt på ett professionellt samt väldigt engagerad sätt. Jag tycker verkligen att Harun är den bästa mäklaren jag har haft. På ett professionellt sätt men också mänsklig. Jag har rekommenderat Harun till alla.

William B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Han är väldigt tydlig med allt. Allt har gått hur bra och smidigt som helst!

Rogardt W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Positiv och professionell i sitt arbete. Alltid hjälpsam. //Jane och Rogardt Wikström

Maria B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevligt bemötande. Harun var väldigt insatt i objektet och saker kring Snäckhuset. Han tog sig tid och var inlyssnande. Vi är mer än nöjda.

Ingmarie L
Visby

God planering och hög tillgänglighet.