Nikola Markulic

Nikola Markulic

Nikola Markulic är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Nikola Markulic har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Nikola Markulic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Nikola Markulic har haft 48 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

108 omdömen om Nikola Markulic

Matilda F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby Parkstad / Råcksta

Stort förtroende för Nikola från start, kommunikativ och alltid tillgänglig för att svara på frågor eller funderingar. Mycket nöjd med val av mäklare!

Magnus T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby - Grimsta

Nikola är en väldigt kunnig och trevlig mäklare som inger stort förtroende. Jag är mycket nöjd med Nikolas arbete och skulle absolut anlita honom igen.

Carolina M
Vällingby - Grimsta

Väldigt trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare. Gav snabb respons och fortlöpande lägesrapport. Ingav en genuin känsla utan onödiga floskler. Rekommenderas starkt!

Svar från Nikola Markulic

Stort tack Carolina! Precis så vill jag upplevas av mina klienter, blir verkligen superglad! Vi syns när det är dags att överlämna nycklarna till bostaden, har du något mer som behövs från min sida så vet du var du har mig, bara att ringa! Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

alex r
Spånga - Bromsten

Nikola ger trygghet, han är saklig och ärlig. ·

Svar från Nikola Markulic

Tack så mycket min vän! Nu ser jag fram emot att hjälpa dig med din försäljning. Vi syns när det är dags att överlämna nycklarna. Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

Fredrik W
Vällingby Centrum

Fantastiskt bemötande genom hela processen. Nikola är otroligt kompetent och driven och man känner att han verkligen ger 110%. Han återkopplar och förklarar på ett väldigt pedagogiskt sätt hur processen går. Vi är så tacksamma att det just var han som förmedlade vår lägenhet. Finns inget annat betyg att ge Nikola än 10/10.

Svar från Nikola Markulic

Stort tack för ett fantastiskt samarbete Fredrik! Du & Linda har varit grymma rakt igenom. Kommunikation är en av de viktigaste hörnstenarna i en bostadsaffär och ni har överträffat mina förväntningar likaväl! kunde jag ge er ett "säljarbetyg" skulle ni också fått en 5:a på Reco ;) En snabb, smidig och lönsam affär som gör att ni kan ta nästa steg i er bostadskarriär! Hoppas ni kommer stortrivas i er nya kåk. Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

Kjell Christian R
Spånga - Solhem

Inte bara mycket trevlig utan Nikola levererade verkligen helheten. Med tillgänglighet, engagemang och kunnande.

Svar från Nikola Markulic

Stort tack min vän! Det var en fröjd att få hjälpa er till en riktigt bra, snabb & smidig försäljning. Styrkan ligger verkligen i att jobba med en driven mäklare hos ett företag som säljer mycket, detta gjorde att vi enkelt och smidigt kunde sälja lägenheten på mindre än en vecka, helt utanför Hemnet & Booli. Nu börjar jakten för ert fantastiska hus, jag håller ögon och öron öppna om jag hittar något jag tror passar er. Annars syns vi 1:a augusti när det är dags att få nycklarna. Ha en fortsatt trevlig dag amigo, Mvh, Nikola Markulic, Fsatighetsbyrån.

Daniel D
Spånga - Bromsten

Nikola Markulic på fastighetsbyrån hade ett grymt första bemötande där han förklarade väldigt tydligt och detaljerat i vad som sker i en kommande försäljning samtidigt uppskattar jag hur han använde både defensiva och offensiva tagande baserat på marknaden som är något jag är glad av att få ta del av. Jag är extremt nöjd och tvivlar inte alls på hans framework! Hälsningar Daniel Damjani.

Svar från Nikola Markulic

Tack så mycket min vän! Blir alltid så sjukt glad när jag ser att mina klienter har uppskattat mina strategier under försäljningsprocessen. Viktigast i dagens marknad är att man inte ger upp och att man gör ALLT MAN KAN för att sälja bostaden. Jag tackar för ditt förtroende och att du varit så tillmötesgående i samarbetet, en toppkund! Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

Matilda K
Vällingby Centrum

Trevlig och tillmötesgående mäklare som ger snabb respons på eventuella frågor.

Svar från Nikola Markulic

Hej Matilda! Precis så jag vill att köpare ska uppleva mig i en bostadsaffär. Jag tror verkligen ni kommer trivas i denna lägenheten, det är en toppbostad i alla avseenden. Vi syns när det är dags för er att få nycklarna :) Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

Ermal M
Vällingby Centrum

Kort och koncist: Nikola är bäst! Engagemanget var på topp genom både köp-& säljprocessen. Om ni vill sälja, anlita Nikola!!!

Svar från Nikola Markulic

Stort tack för de fina orden! Det betyder verkligen jättemycket att ni är så nöjda med mig som er mäklare. Ni har varit fantastiska att arbeta med, jag tror verkligen att ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Vi syns när det är dags att hämta nycklarna, Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.

Ervisa M
Vällingby Centrum

Här har vi verkligen Vällingbys bästa mäklare. Han hjälpte oss köpa en fantastisk lägenhet och fick även exakt det priset som vi behövde vid försäljningen. Han är otroligt professionell, hjälpsam och bryr sig om sina kunder, köpare som säljare! Jag rekommenderar Nikola till alla som jag känner!

Svar från Nikola Markulic

Världens bästa Ervisa! Stort tack för denna superfina recension, det betyder otroligt mycket! Det är precis såhär som jag vill upplevas av mina kunder, professionell och samtidigt, omtänksam. Om ni behöver något mer från mig så vet ni var ni har mig, det är bara att ringa. Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.