Måns Jörgensson

Måns Jörgensson

Måns Jörgensson är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Måns Jörgensson har varit registrerad mäklare sedan 2024-07. Måns Jörgensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Måns Jörgensson har haft 6 försäljningar sen 2024-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-09 - 2024-09

7 omdömen om Måns Jörgensson

Sedan starten hos Reco 2024
Liubov J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Måns Jörgensson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Tollarp

Måns är helt fantastiskt! Otroligt lyhörd, klok och proffsig som hjälpte oss att sälja lägenheten till det priset vi ville ha på bara några veckor. Han tog full kontroll över processen direkt och jag kände mig alltid väldigt trygg. Supertrevlig Måns, gav massa positiv energi och otroligt enkel att ha att göra med. Processen kändes trygg och smidig och Måns hittade till och med rätt köpare med hjälp av annonsering på Fastighetsbyrån och Hemnet med officiell visning. Vi är otroligt nöjda och kan verkligen rekommendera honom !

Fridha Pålsson B
Köpte sitt hus med hjälp av Måns Jörgensson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Ovesholm

Väldigt trevligt bemött. Bra på att återkoppla, svarar alltid vid frågor. Vi är supernöjda!

Franc K
Parkstaden

Duktig, återkopplade snabbt och påläst

Martina C

Väldigt trevligt bemötande och mycket hjälpsam.

Ali Jalil Kareem A

En duktig måklare som är super grym på sitt arbete. Kan lätt rekomendera Måns vidare.

Hajer A

Grym mäklare och man känner sig i trygga händer.

Eija J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Måns Jörgensson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Östermalm

Trevligt och avslappnat bemötande. Jag var försteköpare och Måns svarade tålmodigt alla lustiga frågor jag hade.