Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Srdjan Vejnovic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Srdjan Vejnovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 366 omdömen med ett betyg på 4.9. Srdjan Vejnovic har haft 78 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

366 omdömen om Srdjan Vejnovic

Sedan starten hos Reco 2019
Li H
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tallboda

Srdjan är kunnig, professionell och trevlig! Affären gick snabbt och smidigt och kändes väldigt trygg. Kan varmt rekommendera Srdjan som mäklare!

Håkan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Södra Ekkällan

En mycket trevlig kille och påläst

Axel B
Södra Ekkällan

Jag kände mig väl bemött av mäklaren och väl omhändertagen. Han visste vad han pratade om och var väl förberedd för alla frågor samt dokumentation. Dock så kunde han presenterat lite mer detaljrikt lägenheten än vad han gjorde men överlag var det bra

Diar H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Södra Ekkällan

Denna extremt duktiga mäklare bemötte mig på mina villkor och var en väldigt god lyssnare!! Överträffade mina förväntningar på samtliga områden!

Isak O
Centrum/Vasastaden

Ett bra första intryck. - Kunnig - Genuin - Proffsig Vi hade egentligen inte allt för mycket förväntningar. Trots det levde Srdjan upp till förväntningarna, han till och med överträffade dem. Betyg: 8.3/10 Rekommenderar helt klart Srdjan

Sandra E
Tannefors

Pålitlig och duktig på sitt jobb. Resonerar och låter mig ha slutordet. Berättar hur situationen ser ut med försäljning i området och har koll på liknande objekt bra. Toppentrevlig som varmt rekommenderas. Kanske lovade lite för mycket vid första samtalet vad jag kunde få för lägenheten.

Carolina A
Övre Vasastaden

Professionellt och trevligt bemötande, ger mycket information och är förtroendeingivande. Väldigt nöjd!

Markus D
Övre Vasastaden

Lätt att jobba med. Professionell och grym kommunikation. Tumme upp!

Sandy D
Övre Vasastaden

Tydlig och lätt att kommunicera med, trevlig och kompetent mäklare!

Sara S
Övre Vasastaden

Srdjan har varit kunnig, trevlig och mån om att vi fått den service/information vi efterfrågat. Han har varit effektiv och det har känts tryggt att veta att allt fungerar.