Kristian Svanbom

Kristian Svanbom

Kristian Svanbom är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Kristian Svanbom har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 5.0. Kristian Svanbom har haft 32 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

225 omdömen om Kristian Svanbom

Sedan starten hos Reco 2017
Birgitta E N
Lindome | Hassungared

Kristian är väldigt engagerad och seriös med en social kompetens. Kan därför varmt rekommendera honom

Therese B
Lindome | Valås

Kristian har varit fantastisk under hela försäljningsprocessen, flexibel och engagerad. Kristian är mycket kunnig i sin yrkesroll, har varit tillgänglig vid frågor och funderingar. Han är mån om att affären ska bli bra både för köpare och säljare. Vi har köpt och sålt många hus/lägenheter genom åren och Kristian har absolut varit den bästa. Rekommenderas starkt.

Louise H

Toppen! Allt gick smidigt och inget krångel. Väldigt flexibel

Martin H
Lindome | Kyrkängen

Vi är väldigt nöjda och uppskattade Kristians engagemang genom hela processen.

Elisabeth H
Lindome | Kyrkängen

Engagerad och hjälpsam som gjorde sitt yttersta att allt skulle bli bra för oss och tog sig tid. Blev positivt bemött! Är mycket nöjd!

Johan P
Kikås

Trevlig och duktig på att återkoppla.

Jessica N
Lindome | Valås

Mycket trevlig och bra bemötande. Köpet gick smidigt.

Rebecka T
Lindome | Valås

Jag har fått ett proffsigt och engagerat bemötande vid alla våra kontakter. Min förväntan var framförallt att få information och guidning i de olika val som görs löpande i processen och det har fungerat på bästa sätt. Kristian är transparent och tydlig vilket ger en stor trygghet i denna stora affär, tack!

Cina O
Hulelyckan

Kristian är trevlig, engagerade o bra att resonera med. Verklighetsförankrad o kunde med hjälp av sina kollegor o kontakter hjälpa mig vid min försäljning på ett bra sätt. En mäklare som gör sitt yttersta för dig som kund.

Åsa W
Hulelyckan

Allt har flutit på smidigt och bra.