Shad Kader

Shad Kader

Shad Kader är mäklare på Fastighetsbyrån Mölndal

Shad Kader har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Shad Kader har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 5.0. Shad Kader har haft 50 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

97 omdömen om Shad Kader

Henrik E
Bosgården

Väldigt professionellt bemötande och alltid trevlig när vi var i samtal. Han hade en tydlig försäljningsplan och ett bra upplägg. Kunde besvara alla frågor jag hade och gav en betryggande känsla.

Filip S
Bosgården

Väldigt professionellt och personligt bemötande på visning och kontraktskrivning. Kunde välidgt mycket om bostad och förening som gav förtroende både för honom som mäklare och för bostaden. Tycker överlag att man kunde känna sig säker på att man fått en bra och rättvis bild av bostaden.

Merjem M
Kållered | Livered

Vi fick en mycket positiv helhetsintryck av Shad. Positiv, professionell, lyhörd och inte minst att han tog sig tid att svara på våra frågor. Ett extra plus för hans tillgänglighet och snabb återkoppling på våra frågor och funderingar under hela processen. Rekommenderar varmt Shad. .

Christina A
Kvarnbyn

Shad Kader höll os informerade kontinuerligt under processen och var mycket tillmötesgående och lätt att få tag på.

Susanne B
Kvarnbyn

Vänlig, energisk men utan att pressa utan lyhörd för mina önskemål.

Mariia B
Bifrost

Jag var trevligt bemötande och fick tydlig instruktion steg efter steg. Shad Kader tar väl han såväl om säljaren som om de som är intresserade av att köpa bostad. Hans tydlighet, strukturerad arbete ach hjälpsam beteende ger möjlighet att göra affärer snabbt och enkelt. Jag fick bra rådgivning under budgivning och därför lyckades få även bättre resultat än jag förväntade mig på.

Paulina W
Åby

Mycket hjälpsam och bra mäklare. Lyckades fixa med allt trotts att jag inte befann mig i Sverige under tiden av köpet. Känns tryggt och bra.

Himjyot J
Köpte sitt hus med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kållered | Livered

Very professional and fast responsive. helped me in buying the house.

Moa P
Centrala Mölndal

Jag har bara positiva saker att säga om Shad Kahers bemötande. Han har varit trevlig och tillmötesgående vid all kontakt. Det här är mitt och min sambos första lägenhetsköp, och vi hoppades på en inte alltför utdragen process - tycker att Shad har varit väldigt hjälpsam när vi har haft frågor samt att han också mötte oss i hur snabbt vi ville att köpet skulle gå!

Anna N
Åby

Snabb och proffsig försäljning av min lägenhet. Lyhörd och vänlig i sitt bemötande.