Robert Ljungström

Robert Ljungström

Robert Ljungström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Robert Ljungström har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Robert Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 395 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Ljungström har haft 48 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

395 omdömen om Robert Ljungström

Sedan starten hos Reco 2014
Magnus T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Östermalm

Robert har ett väldigt trevligt bemötande och är otroligt professionell. Något jag uppskattar med Robert är att han. alltid håller en uppdaterad varje dag under veckorna man har visning. Jag kan varmt rekommendera Robert.

Mikael P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Östermalm

Mkt smidig och effektiv. Snabb på att läsa kundbehov och leva upp och överträffa behoven.

Richard D
Vasastan - S:t Eriksplan

Robert har hjälpt mig och min familj som säljande mäklare vid flera tillfällen och vid varje försäljning varit noga och engagerad. Det har känts att han vill göra ett bra jobb och se till att vi får ut så mycket vi kan från den tillgång vi säljer utan att på något sätt tumma på kvalitet eller uppriktighet. Jag kan på goda grunder starkt rekommendera Robert.

Ebba H
Vasastan - Odenplan

Robert gav ett väldigt trevligt bemötande och var snabb och enkel att kommunicera med!

Anna H
Vasastan - Sibirien

Tack vare Robert känner vi oss otroligt nöjda med vårt köp. Under köpprocessen kände vi hela tiden ett lugn då allt gick smidigt och enkelt.

Frida H
Vasastan - Birkastan

Vi är supernöjda med Robert och Fastighetsbyrån Vasastan. Robert lyssnade noga på våra behov och säkerställde att vi kände oss trygga genom hela processen. Han var tillgänglig genom hela processen och återkopplade snabbt med tydlighet och med gehör för våra önskemål. Kan rekommendera Robert starkt då han inte bara är kunnig och professionell utan även trevlig och snäll!

Johan T
Vasastan - Birkastan

Supernöjd med Robert, använder honom gärna igen och kan rekommendera honom till andra

William M
Vasastan - Birkastan

Trevlig och koncis. Jag är nöjd!

Klara H
Vasastan - Odenplan

Trevlig och professionell! Snabb och svarade på alla frågor och funderingar.

Jesper S
Vasastan

Trevlig och konkret. Ibland lite svår att nå