Rebecca Jansson

Rebecca Jansson

Rebecca Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Rebecca Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Rebecca Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 507 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Jansson har haft 104 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

507 omdömen om Rebecca Jansson

Sedan starten hos Reco 2017
Linus M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
City

Trots många järn i elden så möts man av ett otroligt engagemang för att få just sin bostadsaffär att gå igenom. Kan varmt rekommendera att sälja via Rebecca.

Catrin Ö
Öster Mälarstrand

Rebecca är väldigt duktig på att hålla alla inblandade uppdaterade i processen och hjälper till att guida i ens beslut som gör att man känner sig trygg genom hela resan.

Jens N
Notudden

Rebecca har en magnifik fingertoppskänsla för de olika stegen vid en försäljning, alltifrån hur bostaden ska nå rätt kund till vad som krävs av marknaden för att göra ett bra sälj.

Eva-Maria B
Notudden

Finns ingen mäklare som Rebecca och vi har provat många. Rebecca ger allt o lite till.

Håkan Andreas K
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Väldigt kunnig och drivande i det hon gör.

Alexandra J
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Vill man ha en mäklare som är tydlig, tillgänglig & trevlig så är Rebecca den rätta att välja. 10/10 möjliga!

Yvon C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Notudden

Hon var professionell och snabb på att återkoppla. Lyssnade på våra önskemål och hjälpte till att "sy ihop våra önskemål" om visning och tillträde. Finns inget övrigt att önska

Martin Gustav S
Stallhagen

Kunnig och trevlig mäklare! Rekommenderas

Carita Elisabet L
City

Jag hade aldrig köpt lägenhet förut så jag var väldigt nervös men Rebecca gjorde det lättare. Hon var glad trevlig samt väldigt duktig, hon hjälpte till väldigt bra. Man kände sig trygg med valet av lägenheten tack vare att hon var så lugn. Kort sagt var jag väldigt nöjd med henne.

Sebastian H
Stallhagen

Totalt sett nöjd med utfallet i bostadsaffären.