Lyckorum

Lyckorum

Ligue 070-73 00 55 67 www.lyckorum.se

About company

Välkommen till Lyckorum! Ta ett första kliv mot en enklare vardag med mer tid över för annat. Hemstädning från oss gör att du helt kan släppa tankarna på städning och göra sånt som du tycker är viktigt. Eftersom vår personal är professionell och kan sitt jobb så blir städningen dessutom grundligt utförd. Våra tjänster: Hemstädning,...

37 omdömen om Lyckorum

Joel S
Escreveu sobre Lyckorum

Bra service och håller det dem lovar, inget att anmärka på hittills och lätta att kommunicera med.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 473 omdömen 4.6 av 473 omdömen

Har anlitat Hygienteknikerna i många år och är mycket nöjd. Snabba och effektiva och är alltid ett nöje att komma hem till ett skinande rent

Jonas V
Escreveu sobre Lyckorum

I've had a great experience with Lyckorum. The employees are very friendly and professional. The quality of the cleaning is very high and consistent while the cost for the services is perfectly reasonable! I give my experience with Lyckorum 5 of 5!

Martina A
Escreveu sobre Lyckorum

Fantastiskt resultat och toppen service. Enkla att ha och göra med och verkligen så bra och tryggt att ha haft samma städerska hela tiden!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 495 omdömen 4.5 av 495 omdömen

Dan V
Escreveu sobre Lyckorum

Fläckfri, felfri och helnöjd med städningen av Lyckorum. Vi har använt oss av deras tjänst i ett halvår nu och vi är verkligen supernöjda med allt från städningen till bemötandet av deras medarbetare. Vi använde oss tidigare av Hemfrid som var ett rent skämt i jämförelse. Vi kan verkligen med handen på hjärtat starkt rekommendera Lyckorum!

Gustav B
Escreveu sobre Lyckorum

Jag har städning varannan vecka. Min kontakt med lyckorum har varit tydlig och enkel. Lyckorum är flexibla med att lägga till eller ta bort städningar med kort varsel. Det är något jag uppskattar väldigt mycket då mitt schema kan ändras snabbt. Städningen är toppklass.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1207 omdömen 4.7 av 1207 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Martin W
Escreveu sobre Lyckorum

Trevlig personal, punktliga och städar riktigt effektivt.

Wilhelmina Ester Constance Ste W

Har använt Lyckorum för hemstädning i snart 2 år, bästa beslutet jag har tagit! Alltid lika nöjd. Rekommenderas!

Stockholms Stadsbud
4.6/5 i betyg av 151 omdömen 4.6 av 151 omdömen
BadgeTwoYears

En trygg och prisvärd flytthjälp De har ett proffsigt och trevligt bemötande. Löser problem snabbt och bra. Bra och kunnig personal. Har an

Gabriella Kristina M S S

Mina varmaste rekommendationer! Så underbart att komma hem till ett skinande hem och inte minst att alla i personalen är så trevliga!

Fredrik v
Escreveu sobre Lyckorum

Den bästa städleverantören vi anlitat, mina varmaste rekommendationer!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

HENRIK L
Escreveu sobre Lyckorum

Behövde flyttstäd i mellandagarna och hade lite brist på tid. Lyckorum räddade mig med otroligt bra städning! Fläckfritt och alla var supernöjda. Tack också för ett väldigt trevligt bemötande och er attityd att "Allt går att lösa".

KATARZYNA S
Escreveu sobre Lyckorum

Har Lyckorum hos mig varje fredag och är såå nöjd! 🤍

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 206 omdömen 4.9 av 206 omdömen

Christina K Christina K
Timmy Å
Escreveu sobre Lyckorum

Vi har hemstädning varannan vecka på torsdagar - superskönt att ha det städat innan helgen och fredagsmyset! Tack för bra städning!

Paula M
Escreveu sobre Lyckorum

Väldigt proffesionellt bemötande, alltid snabba svar och pålitliga. Är mycket nöjd med vår hemstädning, alltid skinande rent hem när man kommer och inga dammråttor finns kvar när denna städning är klar. Kan inte vara mer nöjd över detta! Rekommenderar till samtliga vänner och bekanta. Perfektion.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 99 omdömen 4.9 av 99 omdömen

Lätt att då kontakt. Snabb offert och det gick fort att få en tid för städningen

Lars Torbjörn S Lars Torbjörn S
Alexandra A
Escreveu sobre Lyckorum

Superbra och snabb service, svarar snabbt och är flexibla. Städningen är alltid väldigt bra gjord. Kan verkligen rekommendera!

Emelie D
Escreveu sobre Lyckorum

Jättebra städning och bra priser. Alltid nöjd och längtar att komma hem efter att Lyckorum städat hos oss!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 556 omdömen 4.8 av 556 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Camilla B
Escreveu sobre Lyckorum

Bra service och fantastisk städning En lycka att komma hem när Lyckorum varit där.

Mikaela U
Escreveu sobre Lyckorum

Fantastisk städning och service. Älskar känslan av att komma hem till ett hem redo för gäster.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 208 omdömen 4.9 av 208 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Lars J
Escreveu sobre Lyckorum

Villastädning var 4e vecka. Lätt att boka om, aldrig varit några problem. Städningen är TOP, mycket nöjd. Problemet är att kunna kommunicera med städaren då svenska fungerar så där. Jag som kund är mycket nöjd med att få samma städare hela tiden.

Magnus J
Escreveu sobre Lyckorum

Veckostädning av lägenhet. Hög service och kvalitet - väldigt pålitliga.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2637 omdömen 4.7 av 2637 omdömen

Hampus F
Escreveu sobre Lyckorum

Riktigt grym service och städning! Bästa känslan och komma hem till.

Emelie C
Escreveu sobre Lyckorum

Alltid supernöjd när min städerska varit här! Noggrannt, fräscht och känns väldigt ompysslat varje gång.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 306 omdömen 4.6 av 306 omdömen

Som långvarigt kund kan jag inte klagar på nåt! ALLA städerskor som vi haft under åren är alltid i god tid, pålitligt och lyssna noggrant p

Caroline Kerstin G Caroline Kerstin G
Erik H
Escreveu sobre Lyckorum

Väldigt bra service och städning till ett rimligt pris.

Daniel V
Escreveu sobre Lyckorum

Superenkel och smidig städlösning utan krångel och effektiv personal. Väldigt nöjd med all kontakt och uppskattar att kunna komma hem till ett välstädat hem. 5/5!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 156 omdömen 4.5 av 156 omdömen

Hade svårt att utsätta någon för städningen av vårt stökiga, katthåriga hem, men jag borde inte ha oroat mig. BA Prima Care tog hand om allt

Sara E
Escreveu sobre Lyckorum

Alltid nöjd med städningen! Noggrannt och fräscht varje gång. Lätt att kommunicera önskemål till Lyckorum som alltid tillgodoses!

Ebba F
Escreveu sobre Lyckorum

Jag har städning 1 gång varannan vecka. Jag hade inga särskilda förväntningar innan lyckorum då jag aldrig haft hemstäd innan. Efter första städningen visste jag att jag skulle fortsätta, wow så härligt att komma hem till ett städat hem! Det är städat noggrant så man slipper städa fram till nästa städtillfälle. Fantastiskt kundservice också som svarar fort och även om man vill lägga till något på städningen som städning av kyl eller badrumsskåp. Jag kan inte vara mer nöjd än jag är!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 215 omdömen 4.5 av 215 omdömen

Adrian H
Escreveu sobre Lyckorum

Städning av lägenhet i Stockholm. Bra pris, trevligt bemötande, inget krångel.

Magdalena S
Escreveu sobre Lyckorum

Fick ett bra och lyhört bemötande från start och kände mig trygg hela vägen, kan varmt rekommendera Lyckorums tjänster!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Trevliga, flexibla och professionella i alla led. Prisvärd städning av hög kvalitet varje gång. Stort plus att de värnar om sina anställda o

Fredrik V
Escreveu sobre Lyckorum

Lyckrom är den bästa städfirman vi någonsin anlitat. Våra varmaste rekommendationer!

CHARLIE S
Escreveu sobre Lyckorum

Mycket bra städ och hjälpsam support, inget att klaga på helt enkelt!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 149 omdömen 4.4 av 149 omdömen

Har köpt en flyttstädning på en trea, vi är absolut nöjda med resultaten.

LYKKE L
Escreveu sobre Lyckorum

Utmärkt kommunikation. Vi bytte för att få ett mer flexibelt städbolag och Lyckorum var precis vad vi letade efter.

TOM J
Escreveu sobre Lyckorum

Vi bytte till Lyckorum efter att vår förra städfirma inte lyckades städa rent. Vi har en stor hund och en större bokohylla hemma men det var inget problem för Lyckorum. Dessutom gör nya städhjälpen det på en timme mindre än förra. Önskar att vi bytte tidigare!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1336 omdömen 4.7 av 1336 omdömen

Wilhelmina W
Escreveu sobre Lyckorum

Rekommenderas varmt! Kör löpande hemstädning sedan en tid tillbaka och är alltid lika nöjd med resultatet! Väldigt trevliga, professionella och bra pris. Känns tryggt och bra!

Sebastian R
Escreveu sobre Lyckorum

Premiumstäd till väldigt bra pris! Vi testade Lyckorums städ första gången för ca 1,5 år sedan och då fanns det en del punkter som vi önskade kunde bli bättre men Lyckorum var väldigt lyhörda och anpassade sig efter våra önskemål. Vi är sedan dess väldigt nöjda kunder som älskar att komma hem till ett skinande rent hem varje gång de varit hos oss. Vår vardag har blivit så mycket bättre sedan vi började med hemstäd och jag har väldigt svårt att tro att man kan få mer för pengarna av någon annan leverantör. Rekommenderas starkt!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 557 omdömen 4.8 av 557 omdömen

Martina N Martina N
Oskar Jan N
Escreveu sobre Lyckorum

Vi har städning varannan vecka, och varje gång lika nöjda med resultatet. Aldrig varit något klagomål från oss. Det är alltid lätt att få kontakt med företaget, såväl tillgänglighet som flexibiliteten i att ändra datum om en själv är i behov av det.

Rasmus G
Escreveu sobre Lyckorum

Har länge funderat på att skaffa städhjälp men aldrig riktigt vågat ta steget. Det är väldigt viktigt för mig att ha en bra relation med företaget som släpps in i ens hem. Lyckorum gav mig direkt ett professionellt och seriöst intryck samt att personalen är otroligt trevlig och flexibel enligt mina behov. Förutom allt detta, har de ett väldigt fördelaktigt pris jämfört med andra företag jag funderat på tidigare. Vänligen, Nöjd kund

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 166 omdömen 4.9 av 166 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Gunnar F
Escreveu sobre Lyckorum

Mycket trevligt och professionellt bemötande, utmärkt service och väl utfört arbete.

Erik H
Escreveu sobre Lyckorum

Smidigt, trevlig kundservice samtidigt som prisvärt och väldigt bra resultat.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3892 omdömen 4.7 av 3892 omdömen

Fantastiskt bra service, kvalitet och trevlig upplevelse! Rekommenderar MEX starkt!

Andreas A Andreas A