Bästa säljaren som jag rekommendera att ni kontaktar för bästa upplevelse och svar är Filip Blom. Det kändes tryggt att köpa bil och han gjorde det yttersta för att se till att ge information snabbt. Gjorde ett bilköp till en trevlig upplevelse.
Nissan Bromma Mobility Motors Sweden AB
About company
Vi är Sveriges största exklusiva återförsäljare för Nissan.
14 omdömen om Nissan Bromma Mobility Motors Sweden AB
Vi hade låga förväntningar då vi kom till Haninge bilpark för att titta på en bil vi sett på Blocket efter att vi vart runt i en månad och t
Tack för fina bemötandet och bra angagemang runt försäljningen av bilen jag köpte hos er. Tack Calle och killar vid pulten. Värkligen god bemötande och service.
Fantastisk service! Har både köpt och reparerat mina bilar här under många år!
Gick fort att få en verkstadstid mitt i sommaren och nu förstår jag varför. Felsökning av en motorlampa och en felkod som inte går att släcka. Bilen har varit inne i "vår" verkstad, en annan auktoriserade Nissan verkstad på en ort nära oss och nu Mobility Motors i Bromma som ligger långt hemifrån... De har bilen i 1,5 dygn och hittar inte felet på sin egna kod. De upprättat inte en supportlinje så som det ska göra när de inte kan lösa problemet. Vi får tillbaka bilen med en kontantnota där de skriver att Vi vet...
Det finns mycket att önska om bolagets ekonomiavdelning. Inga svar på mail och dålig koll på administrationen.
Trevligt person, enkelt att prata med snabb och smidig affär.
Otrevligt bemötande vid köp av ny bil. Ångrar mitt köp. Vinterdäcken fick jag ringa om flera ggr, de sa att de inte kommit, när de väl var på plats så fick jag en utskällning varför jag inte hämtat dem tidigare. De har tydligen stått där länge men personalen orkade inte kolla. Bilen var 1år gammal när jag påpekade om att bakluckan var lös. Fick till svar att jag öppnar den för ofta. Vet inte var i manualen det står hur många gånger den får öppnas per dag. Inget de vill göra nånting åt. Aldrig mera Nissan Bromma!
Firstly, Mobility Motors did the annual service before the bilprovning. Bilprovning had 2 anmärkningar which we should correct: one front light bulb had been put in incorrectly by Mobility Motors so that the beam shone into oncoming traffic so did not pass bilprovning, and one front light casing was diffuse and did not pass bilprovning. Because we had 2 anmärkningar we had to go back to bilprovning within a month - OBS! 1 of these anmärkningar would have been avoidable if Mobility Motors had done their job properly, then...
Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät
Har lämnat bilen för service. Två år i rad har de "glömt" att fylla på spolarvätska. Det verkar vara snarare regel än undantag. Låter oseriöst. Bli osäker på allt de har redovisat att de har gjort i sin deklaration.
Äntligen har den säljaren fått sparken. En skurk i hög nivå. Smutstvätt med bilverkstaden. Han lurade mig en bilköp . Han gav hela Nissan dåligt namn! / Jan
Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service
Tala med en säljare, mycket obehagligt och oprofessionellt, jag kommer aldrig rekommendera att köpa en bil där. Även anklagar kunden om prisskillnaden mellan en annan bilhandlare, som kunden säger lögner och priserna är inte verkligt, även är den andra bilhandlare är i närheten. Han skriker tills synd Medarbetare FRAMFÖR kunden Helt oseriös och oprofessionell. Personal av denna typ bör bli avskedad.
Varning! Jag köpte en bil hos dom och säljet från deras sida gick riktigt smutsigt till. Det är ett köp jag djupt ångrar! Dålig kommunikation, svarar inte på telefon eller sms (eller jo, endast när de vill åt ens pengar) och gör sig allmänt svåråtkomliga. Utan att hänga ut alldeles för många detaljer så kan jag bara avråda framtida kunder från att köpa något från de. Det finns hederliga firmor där ute som arbetar med fingertoppskänsla och som inte sitter och fabricerar fakta.
Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍
Varning för lurendrejeri om du handlar bil från detta företag. Jimmy handlade en PT-Cruiser från dem 2011 där automatlådan "klonkade" varav han blev uppmanad att byta växellådsolja och komma tillbaka om det inte löste sig... Oljan byttes på verkstad där man kunde konstatera att både växellåda och motor behöver en totalrenovering. Nu visar MMS upp sitt rätta ansikte och genast skjuta detta ifrån sig och nu hävda att garantitiden gått ut under tiden Jimmy väntat på verkstadstid. Ärendet hamnar hos ARN och MMS går nu...
Jag o min vän köpte varsin qashqai just här.grymt bra bilar men framförallt super trevliga o verkligen hjälpsamma personal måste man säga. stort tack till all personal på nissan bromma
Oseriösa och inte ett dugg intresserade bilförsäljare :( Verkstadspersonalen okunnig och med en Servicechef som inte ens talar svenska suck......Botten