Deisam Sulayman

Deisam Sulayman

Deisam Sulayman är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga

Deisam Sulayman har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Deisam Sulayman har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Deisam Sulayman har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

6 omdömen om Deisam Sulayman

Sedan starten hos Reco 2024
Marcus H
Sålde sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Kanon! Proffsig. Snabb och bra process.

Carina C
Vällingby - Kälvesta

Deisam har varit min trygga punkt att luta mig mot i allt vad det innebär att på egen hand sälja mitt hus! Alltid lugn, inkännande, tålmodig i att förklara alla mina frågor. Kompetent, tillgänglig. Det absolut bästa har varit att han inte framstått som en "pådrivande smilande säljare". Min devis är att om man är kompetent och duktig så behöver man inte "skrävla". Jag kan varmt rekommendera Deisam Sulayman och även Fastighetsbyrån i Vällingby som har varit extremt härliga i sitt bemötande, både om en ska sälja eller köpa bostad! //Carina

Linus J
Köpte sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Förstående, lugn, professionell men också relaterbar och inte-stel. Supernöjda är vi som köpare.

Santosh N
Vällingby - Kälvesta

Professional approach. Explained the entire process and was available for any queries.

Sejal Santosh N

Very Co-operative, very humble

Maria H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av Fastighetsbyrån Hässelby Vällingby Spånga
Vällingby - Grimsta

Deisam är jätte glad och social människa.