Jannica Johansson

Jannica Johansson

Jannica Johansson är mäklare på MOHV Haninge

Jannica Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jannica Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.9. Jannica Johansson har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

172 omdömen om Jannica Johansson

Sedan starten hos Reco 2019
Sandra A
Köpte en tomt med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

Personlig, duktig och hjälpsam

Svar från Jannica Johansson

Tack snälla :) fortsättning följer med er försäljning:)

Lotti O
Sålde en tomt med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Tungelsta

Vi har både köpt och sålt fastigheter med Jannica som mäklare. Man känner sig trygg i sin fastighetsaffär oavsett om man sitter som köpare eller säljare tack vare att Jannica är nogrann, lyhörd och kunnig. Vi skulle aldrig välja en annan mäklare, så vi håller tummarna för att hon inte byter yrke under våran livstid.

Svar från Jannica Johansson

Tack fina, så glad över att få hjälpa er:)

Nina Marie Louise N
Vega

Jag har med Jannicas proffsiga hjälp fått min. villa såld på extremt kort tid med bara en förhandsvisning. Fick bra hjälp av en stylist som tydligt berättade vad jag skulle göra för att visa upp huset från sin bästa sida och stegvis handledning som gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Kände att inga frågor var för dumma och är helt enkelt supernöjd!

Svar från Jannica Johansson

Härligt att höra, tack snälla för att jag fick hjälpa dig.

Sandra Marie Elisabeth E
Tungelsta

Engagerad mäklare som inte bara har det lilla extra, utan lägger ner hela sin tid och själ i att göra ett av våra livs största affärer. Det här hade aldrig gått utan Jannica och tack vare henne har vi ett nytt hus att snart kalla för vårt hem.

Margareta Lise-Lott L
Tungelsta

Smidig, trevlig, kunnig om Tungelsta och snabbt hittade hon en köpare. Jätte nöjd!

Sanna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Vega

Tillgänglig, trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående.

Sandra Marie Elisabeth E
Köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Tungelsta

Helt fantastisk! Trevlig, effektiv och otroligt engagerad!

Mikael S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Vega

Seriös, noggrann och väldigt trevlig! Upplever även att hon var lätt att få kontakt med om man behövde ställa någon fråga. Definitivt en mäklare jag skulle kunna tänka mig att rekommendera!

Nicklas B
Köpte sitt hus med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Tungelsta

Väldigt trevligt bemötande, väldigt hjälpsam och stor kunskap av området runt Kampkärrshöjden. Jag fick svar på alla frågor jag hade och fick även information som hjälpte mig med mitt beslut att köpa. Väldigt nöjd!

Sandra H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Vega

Mkt bra! Jag är nöjd med hela processen, från början till slut. Jannica har varit uthållig och drivande!