Sofia Branting

Sofia Branting

Sofia Branting är mäklare på MOHV Haninge

Sofia Branting har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Sofia Branting har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Branting har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla spännande möten med människor i olika åldrar, olika nationaliteter och personligheter.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, lyhörd och målmedveten. Inget ska falla mellan stolarna. Både köpare och säljare är lika viktiga och ska känns sig trygga genom hela affären!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag har sett många drömhem under åren men jag skulle önska mig ett miljövänligare hem! Gärna i form av ett passivhus med smart sortering, solceller på taket och inrett enbart med begagnade och återvunna möbler.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar E-type och läppglans av ett specifikt märke som jag beställer i mängder av vänner i USA.

208 omdömen om Sofia Branting

Nikki N
Vendelsömalm

Sofia är bäst, kunnig, opartisk ,

Karl Anders Magnus J
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Lötkärr

Trevlig och mycket professionell mäklare. Kan starkt rekommendera Sofia Branting.

Emelie F
Kyrkviken

Proffesionellt och trevligt bemötande. En mäklare som man direkt känner tillit till och som man vet kan sitt jobb.

Louise R
Vendelsömalm

trevligt, possitivt och proffsigt bemötande. Snabb på att svara vid frågor på tex SMS

Sara Cristina J
Svartbäcken

Sofia är rak i sin kommunikation Det finns inget som hon inte hjälper till med Inga frågor är dumma frågor Hon ser till att alla är informerade om vad som händer Sofia är duktig på området hon jobbar i

Vicente S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Svartbäcken

Mycket tillmötesgående. Bra initial och löpande info. Utmärkt överenskommelse vid argumenteringen av det slutliga försäljningspriset.

Gisela P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Centrala Tyresö

Möttes upp i lägenheten av en väldigt glad, trevlig och kunnig mäklare!

Emelie E
Vega

Sofia har varit extremt driven och lyhörd i vår försäljning av bostad, efter ca 6 mån med tidigare mäklare kom hon in och efter bara några veckor var vår lägenhet såld. Extremt tacksam och nöjd! Rekommenderas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

mattias a
Vega

Grymt jobb och engagemang! Rekommenderas starkt ⭐️

Emelie S
Västerhaninge - Åby

Bästa mäklaren som lyssnade in våra behov och alltid fanns där vid frågor. Hon var även engagerad i att hjälpa oss att hitta vår nästa bostad efter försäljningen. Rekommenderar varmt!