MOHV Täby

MOHV Täby

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till MOHV Täby! Vi är mäklarföretaget MOHV Täby. Namnet kommer från engelskans move som betyder “flytta”. Går du i tankarna av att flytta så hjälper vi dig gladeligen med köp och försäljning av bostad. Våra mäklare är kompetenta och har den erfarenhet som krävs för att hitta rätt i Täby med omnejd. Ta gärna kontakt...

915 omdömen om MOHV Täby

Sedan starten hos Reco 2019

Tiesheng W
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby

Mycket trevlig och professionell mäklare. Vi är mycket nöjd med hjälp från Susane!

Kent G

Mycke nöjd Anton är Mycke positiv och lätt prata med

Tack Kent och stort grattis till försäljningen! Allt gott! Anton

Sarmad H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Roslags Näsby

Under en tuff marknad har Oscar varit väldigt lyhörd och tillmötesgående. Hans flexibilitet och tillgänglighet gav oss en trygg känsla.

Samia K
Näsby Park

Vi har varit jättenöjda med Oscar som mäklare. Vi har precis köpt vår första bostad och Oscar har varit oerhört trevlig och hjälpsam. Han har mycket erfarenhet inom branschen och kan svara på alla frågor. Jag kan se varför han vunnit årets mäklare flera år i rad! Ett extra plus för den otroligt söta och gosiga kontorshunden Myran på MOHV som är värt ett besök bara för att få titta på.

Maija Liisa L
Åkersberga

Vänlig, tillmötesgående o mkt snabb

Niklas G
Åkersberga

Mycket duktigt mäklare! Fick min lägenhet såld till ett bra pris i en svår marknad

Bästa! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pernilla E
Ekeby

Vera är mycket engagerad, lyhörd och positiv med ett högt driv. Eftersom Vera är professionell var hon också tydlig med vilka förväntningar vi kunde ha på försäljningen. Trots en sval marknad sålde Vera vårt hus supersnabbt!

Svar från Vera Safi

Tack för era fina ord Pernilla! Tillsammans gjorde vi det smidigt och smärtfritt och det var ett sant nöje att jobba med er <3

Jade-Lynn H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Skarpäng

Väldigt trevlig och seriös mäklare. Rekommenderar!

Carl-Johan T
Gribbylund

Vera Safi är en ytterst professionell mäklare med hjärtat på det rätta stället. Hon får både köpare och säljare att känna sig trygga och kan guida i svåra frågor. Väljer du Vera som mäklare så får du en grymt pålitlig, engagerad och närvarande mäklare! Jag ger Vera mina allra varmaste rekommendationer.

Svar från Vera Safi

Wow vilka värmande ord! Tack Calle <3 Du är bäst.

Linnea H
Grindtorp

Jättenöjd med Anton som min mäklare, inte bara för att han är trevlig och glad utan även för att han är driven och visat stort förtroende! Han är även alltid tillgänglig vilket jag tycker är viktigt.

Jill Elisabeth B
Gribbylund

Det kändes mycket bra att vår försäljning gick snabbt och smidigt . Vera är en professionell, trevlig och gullig mäklare som vi varmt kan rekommendera.

Svar från Vera Safi

Tack fina Jill <3 Jag är glad för er skull att allt gick snabbt och smidigt och att just jag fick hjälpa er!

Jonathan A
Ekeby

Ett bra första intryck. Vera hade jätte bra koll på objektet och va väl påläst och kunde svara på de frågor jag hade. Köpet gick smidigt och det var en trevligt upplevelse. Känns som säkert affär med bra förklaring genom alla delar.

Tack för de fina orden Jonathan! <3 Det gör mig glad! Stor kram till er

Cecilia B
Täby Park

Oscar är mycket professionell o kunnig Dessutom väldigt trevlig o engagerad. Han var ett bra stöd under köpprocessen med förståelse både för köpare och säljare. Rekommenderar Oscar å det varmaste

Erik L
Hägerneholm

Bara fina upplevelser från Anton, kunnig, trevlig och tillmötesgående! Därtill väldigt tillgänglig vilket underlättade mycket för oss med allt annat i vardagen.

Svar från Anton Zellman

Tack Erik och tack själv för gott samarbete! Vi hörs och ses igen framöver! Ha det bäst! Anton

Mohammad S
Hägernäs

Jag är jätte nöjd med mäklaren (Anton) han var jätte trevligt och svarade på mina frågor och funderingar om objekten, vid köpet/avtal och hjälpte till med alla bank ärendet.

Svar från Anton Zellman

Tack Sadegh och stort grattis till fina lägenheten! Hoppas du kommer trivas toppen! vi ses framöver! Anton

Oliver W
Grindtorp

Anton har verkligen levt upp till förväntningarna och mer därtill. Han är alltid tillgänglig och har hjälpt oss på ett professionellt sätt. Vi är verkligen nöjda med Anton och kan gott rekommendera honom till andra!

Gergely S
Täby Kyrkby

It was a pleasure working with Susanne. Very detail oriented, and punctual.

Oscar O
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Hon är proffsig engagerad och höll oss uppdaterad genom hela resan.

Svar från Susanne Hjort

Tack Oscar för fint samarbete!

Steven M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby

Jag är imponerad av Susannes Jobb och engagemang, i en svår marknadssituation så jobbade hon mot strömmen och nådde resultat som jag blev nöjd med, kan verkligen rekommendera henne till andra Med vänlig hälsning, Steven Moller

Svar från Susanne Hjort

Tack Steven! Det har varit ett nöje att samarbete med dig!

Linnea H
Grindtorp

Anton är enormt engagerad och uppmärksam och tack vare detta hjälpte han oss att hitta precis det vi sökte!

Anna Mikaela S
Ekeby

Vår erfarenhet av att jobba med Vera har varit jättebra! Vera är väldigt positiv, lösningsorienterad, engagerad och driven! Rekommenderas varmt!

Svar från Vera Safi

Tack bästa ni!! Det blev verkligen SÅ lyckat och jag var stolt över att få visa upp ert fina hem! Inför varje visning vad huset dessutom ”flawless”! Dröm-säljare! <3

Joanna W
Ekeby

Vera är fantastisk. Verkligen välinformerad och kunnig inom sin området. Hennes energi är smittsamt och det kändes tryggt att göra affär med henne. Rekommenderar varmt!

Svar från Vera Safi

Tack bästa Joanna! Det kändes så bra allting och jag tror ni kommer älska huset! <3

Fredrik V
Hägerneholm

Min uppfattning av Anton är att han är lyhörd, trevlig och besitter goda kunskaper! Toppen mäklare!

Svar från Anton Zellman

Tack Fredrik och stort grattis igen till en superfin lägenhet! Ses på tillträdet :D /AZ

Albin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby

Beslut om försäljning tisdag, kontaktade MOHV och Anton Zellman onsdag, foto torsdag, förhandsvisning söndag och såld bra över snittpris tisdag. Från beslut till försäljning precis under en vecka. 10/10! Fantastiskt smidigt och bra! Säljer jag igen gör jag det med MOHV och Anton Zellman! Tack!

Svar från Anton Zellman

Tack Albin och stort grattis igen till försäljningen. Ibland går det undan :) Får vi se till att hitta en nya bra bostad till er :D /Zäta

Lina E
Hägerneholm

Trots tuffa tider på bostadsmarknaden så har Anton visat ett stort tålamod och ihärdighet. Vi är mycket nöjda.

Svar från Anton Zellman

Tack Lina och stort grattis till försäljningen sam tack för ert tålamod och förståelse för marknaden. hälsningar, Anton

Ibrahim A
Täby Kyrkby

Hjälpsam, trevlig och snabb på att svara

Alexandra R
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby Kyrkby

Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare! Hon hjälpte oss inte bara med att sälja vårt hus utan gav också tips vid vårt köp av hus. Hon var lyhörd och gjorde väldigt mycket för att det skulle kännas så bra som möjligt för oss från början till start.

Ronja H
Näsby Park

Toppenbetyg till Oscar som underlättat vårt bostadsköp genom att vara flexibel och engagerad hela vägen!

Melike E
Täby Park

Fick ett väldigt bra bemötande av Anton som var snabb på att uppdatera mig om hur läget såg ut och försäljningen av min bostad. Kan varmt rekommendera honom!

Anna H
Gribbylund

Trevlig och mycket hjälpsam mäklare! Kändes tryggt att köpa genom henne!

Svar från Vera Safi

Tack snälla Anna! <3 Du kommer trivas fantastiskt!

Louise L
Grindtorp

Vera gav oss ett bra bemötande direkt på visningarna. Vi kände oss sedda, hörda och trygga hela vägen till kontraktsskrivningen. Tack Vera!

Tack bästa Louise! Jag är så glad för er skull! <3

Oskar H
Grindtorp

Vi kändes oss mycket väl bemötta/omhändertagna på både visning och uppföljning. Vi upplevde Vera som både trygg och pålitlig. Det kändes väldigt enkelt och tydligt hela processen vilket verkligen uppskattats då detta var vårat första köp av bostad.

Tack snälla Oskar! Det kändes så kul att få sälja lägenheten till just er! <3<3

Kristina Alice E
Grindtorp

Hon är snäll, gullig, rar och fixar många pickadoller till nästa lägenhet. Ganska cool också

Haha det var det gulligaste jag läst på länge! <3<3

Niklas D
Gribbylund

Vi fick en väldigt bra känsla av Vera första gången vi träffade henne och den känslan varade genom hela försäljningen. Vera var väldigt lyhörd och ärlig om vad som var rimligt att förvänta sig vid en försäljning och i slutändan så märkte vi att både köparen och vi var väldigt nöjda över hur Vera skötte försäljningen. Vi skulle verkligen rekommendera Vera och kommer absolut höra av oss igen ifall vi ska sälja en bostad igen.

Svar från Vera Safi

Vilka fina ord!! <3 Tack snälla.

Emilia G
Grindtorp

Vera är den absolut bästa mäklaren!! Våran lägenhet blev såld med vinst på 1 vecka (trots att det var flera andra lägenheter ute i samma hus). Vi har tagit hjälp av Vera tidigare och gör det gladeligen igen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Vera Safi

Finaste ni! Vilken dunder-affär! Och inte bara för er utan även för köparna! Känns så bra i magen! <3

Alexandra K
Gribbylund

Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Vera! Vera har alltid varit lätt att nå och har ett stort engagemang och driv! Vi har känt oss trygga med henne under hela processen och alltid fått snabb respons.Vi kan varmt rekommendera Vera för andra och när vi ska sälja nästa gång använder vi gärna Vera igen!

Tack tack tack! Ni är bäst! <3

Vincent V
Hägerneholm

Trevlig och bra mäklare med driv, det märks att Anton verkligen brinner för sitt yrke. Som köpare kände jag mig trygg och hörd, och ett stort plus är snabba svar och klara besked, det uppskattas! En annan sak jag vill lyfta är hur flexibelt allting var kring alla moment från visning till skrivning.

Svar från Anton Sandberg

Hej Vincent! Tack för dina fina ord! Jag strävar alltid efter att bli bättre, vad skulle göra att du gav mig 5/5 ?

Jan K
Täby Centrum

Mycket professionell och trevligt bemötande. Den bästa mäklaren jag haft att göra med.

Malin J
Bällstaberg

Toppenmäklare, rekommenderar Vera starkt!

Bästa bästa bästa! Nu ska vi hitta drömhuset tillber också! <3

Anna Lena H
Gribbylund

Jag kan varmt rekommendera Vera. Hon är engagerad, professionell, vänlig och effektiv.

Fina Anna Lena! TACK för att jag fick hjälpa just er! <3

Marcin S
Köpte en tomt med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täby kyrkby

Vi har alltid drömt om att bygga hus och så kom en tomt till salu i närområdet som såldes av Susanne. Susanne var professionell och stödjande under hela processen och trots att vi var omständiga och hade många frågor så blev det tillslut affär och vi är supernöjda. Vi rekommenderar Susanne varmt både till spekulanter och köpare!

Göran E
Gribbylund

Mycket vänligt och positivt bemötande. Men även professionellt och effektivt. Vi är väldigt nöjda med Vera och rekommenderar henne varmt!

Svar från Vera Safi

Tack för era ord Göran! Jag är glad att ert hus fick så fina köpare och att det blev så fint avslut <3

Douglas P
Bällstaberg

Otroligt bra bemötande. Samt snabb återkoppling! Rekommenderar Vera starkt!

Svar från Vera Safi

Bästa Dogge och Malin! <3 Ni är bäst!

Anette M
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Gribbylund

Oscar är positiv inlystnande förstående Som person. Mycket proffsig och kunnig mäklare. Jag känner mej trygg att Oscar hjälper mej i min husförsäljning. Skulle verkligen rekommendera honom till nära vänner

Jenny W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hjort en del av MOHV Täby
Täljö

Susanne är mycket proffsig och kunnig. Hon vägledde mig genom hela processen från styling till det slutgiltiga avtalet. Hon gjorde det lilla extra för att tillgodose både mina och spekulanternas önskemål om visningar. Ger Susanne mina varmaste rekommendationer!

Annelie T
Flaxenvik

Vera är fantastisk på att organisera upp, snabbt och effektivt. Ställer alltid upp på visningar oavsett vad det är för tider. Vera är alltid nåbar vilket är mycket viktigt vid försäljning. Kan varmt rekommendera Vera och kommer naturligtvis att vända mig till henne om och när det blir nya försäljningar.

Svar från Vera Safi

Tack fina Annelie för dina ord! Du har varit fantastisk och gjort mitt jobb smidigt och enkelt <3 Stor kram

Dado B
Roslags Näsby

Bra service, lyhörd och hjälpte oss enligt önskemål med bravur.

Caroline B
Näsby Park

Genuin trevlig mäklare med ett stort driv och engagemang!

Tack Caroline och stort grattis igen till försäljningen :D /AZ

Lovisa S
Näsbydal

Anton är perfekt för sitt jobb. Jag är mycket nöjd med honom. Han gjorde ett superbra jobb med försäljningen och han är supertrevlig. Bra jobbat Anton.

Svar från Anton Zellman

Tack Lovisa för dina ord och stort grattis igen till din nya bostad! :D Hälsningar, Anton

Helen S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
Gribbylund

Lugn, professionell och kunnig. Säljer jag igen kommer jag använda Anton.

Svar från Anton Zellman

Tack Helen och stort grattis till försäljningen! :) Får vi försöka hitta ett bra nästa - boende till dig bara!