Anton Sandberg

Anton Sandberg

Anton Sandberg är mäklare på MOHV Täby

Anton Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Anton Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 5.0. Anton Sandberg har haft 21 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

21 omdömen om Anton Sandberg

Linnea H
Grindtorp

Jättenöjd med Anton som min mäklare, inte bara för att han är trevlig och glad utan även för att han är driven och visat stort förtroende! Han är även alltid tillgänglig vilket jag tycker är viktigt.

Oliver W
Grindtorp

Anton har verkligen levt upp till förväntningarna och mer därtill. Han är alltid tillgänglig och har hjälpt oss på ett professionellt sätt. Vi är verkligen nöjda med Anton och kan gott rekommendera honom till andra!

Linnea H
Grindtorp

Anton är enormt engagerad och uppmärksam och tack vare detta hjälpte han oss att hitta precis det vi sökte!

Melike E
Täby Park

Fick ett väldigt bra bemötande av Anton som var snabb på att uppdatera mig om hur läget såg ut och försäljningen av min bostad. Kan varmt rekommendera honom!

Vincent V
Hägerneholm

Trevlig och bra mäklare med driv, det märks att Anton verkligen brinner för sitt yrke. Som köpare kände jag mig trygg och hörd, och ett stort plus är snabba svar och klara besked, det uppskattas! En annan sak jag vill lyfta är hur flexibelt allting var kring alla moment från visning till skrivning.

Svar från Anton Sandberg

Hej Vincent! Tack för dina fina ord! Jag strävar alltid efter att bli bättre, vad skulle göra att du gav mig 5/5 ?

Dado B
Roslags Näsby

Bra service, lyhörd och hjälpte oss enligt önskemål med bravur.

Victor J
Täby Park

Väldigt trevlig och professionellt bemötande genom hela processen från att vi var på visning till att vi skrev på! Kan varmt rekommendera!

Cristián Contreras R
Mörbybacken

Professional, proactive, solution oriented, always 1 step ahead...strongly recommended!!

Jerry S
Grindtorp

Anton hanterade dialogen kring mitt lägenhetsköp på ett fint och professionellt sätt. Alltid snabb i återkoppling och tydlig i sin kommunikation.

Eva A
Grindtorp

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. Bra och snabb kommunikation, vilket känns viktigt för mig. Allt har gått väldigt snabbt och smidigt, kunde inte önska mig bättre mäklare. Rekommenderas verkligen. Tack Anton