Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård

Oscar Hallbygård är mäklare på MOHV Täby

Oscar Hallbygård har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Oscar Hallbygård har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 316 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Hallbygård har haft 62 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

316 omdömen om Oscar Hallbygård

Sedan starten hos Reco 2019
Sarmad H
Roslags Näsby

Under en tuff marknad har Oscar varit väldigt lyhörd och tillmötesgående. Hans flexibilitet och tillgänglighet gav oss en trygg känsla.

Samia K
Näsby Park

Vi har varit jättenöjda med Oscar som mäklare. Vi har precis köpt vår första bostad och Oscar har varit oerhört trevlig och hjälpsam. Han har mycket erfarenhet inom branschen och kan svara på alla frågor. Jag kan se varför han vunnit årets mäklare flera år i rad! Ett extra plus för den otroligt söta och gosiga kontorshunden Myran på MOHV som är värt ett besök bara för att få titta på.

Jade-Lynn H
Skarpäng

Väldigt trevlig och seriös mäklare. Rekommenderar!

Cecilia B
Täby Park

Oscar är mycket professionell o kunnig Dessutom väldigt trevlig o engagerad. Han var ett bra stöd under köpprocessen med förståelse både för köpare och säljare. Rekommenderar Oscar å det varmaste

Ronja H
Näsby Park

Toppenbetyg till Oscar som underlättat vårt bostadsköp genom att vara flexibel och engagerad hela vägen!

Jan K
Täby Centrum

Mycket professionell och trevligt bemötande. Den bästa mäklaren jag haft att göra med.

Anette M
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hallbygård en del av MOHV Täby
Gribbylund

Oscar är positiv inlystnande förstående Som person. Mycket proffsig och kunnig mäklare. Jag känner mej trygg att Oscar hjälper mej i min husförsäljning. Skulle verkligen rekommendera honom till nära vänner

Birgitta P
Täby Centrum

Vi är mycket nöjda med Oscar Hallbygård. Han ordnade privata visningar till oss. Han förstod vilken lägenhet vi var ute efter. Affären gick snabbt i lås . Han är lätt att arbeta tillsammans med .

Carl W
Täby Centrum

Vi har haft förmånen att sälja genom Oscar vid flera tillfällen, varje gång har hans kunnande och engagemang varit avgörande för en framgångsrik försäljning. Hans pålitlighet gör honom till vår självklara mäklarval. Vi rekommenderar varmt Oscar och ser fram emot att fortsätta använda honom i framtida försäljningar. Hans expertis och pålitlighet gör honom till en exceptionell mäklare.

Lars L
Näsby Park

Lugn och kunnig mäklare. Rekommenderas!