Erika Jansson

Erika Jansson

Erika Jansson är mäklare på MOHV Umeå

Erika Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Erika Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 240 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Jansson har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

240 omdömen om Erika Jansson

Fredrik P
Väst på stan

Lugn trevlig proffsig och affärsmässig

Thomas L
Väst på stan

Proffsig, personlig och genuint intresserad av av att göra ett bra jobb.

Per Daniel S
Röbäck

Det självklara valet!!! Detta är vår andra försäljning med Erika som mäklare och summeringen är att Erika är enastående på bla återkoppling, engagemang, lyhörd, glädje men även förtroendegivande! Hon har samtliga egenskaper som krävs för att knyta en bra känsla mellan köpare & säljare, aldrig partisk åt något håll utan vill att alla skall göra en bra affär. Ja, summering är att vi rekommenderar alla att välja Erika för du är bäst! Mvh Daniel & Linnea

Siv Malin K
Tomtebo/Nydalaviken

Effektiv, trevlig, kunnig och professionell.

Johanna W
Tomtebo/Nydalaviken

Trevlig och kompetent mäklare som uppriktigt vill det bästa både för säljaren och köparen. Verkade lite stressad vid några tillfällen, men med vetskapen att hon har en 3 månaders där hemma så är det helt förståeligt! Snabb i sin återkoppling och tog reda på extra fakta vid efterfrågan.

Martin P
Haga

Vi blev bemötta med stort engagemang, hög kunnighet och positivitet vilket på det hela taget gav oss ett väldigt proffsigt intryck. Vi kände oss väldigt trygga med Erika som mäklare och fick hela tiden snabb och bra återkoppling på de frågor vi haft. Vi rekommenderar Erika å det varmaste och skulle gärna anlita henne igen vid eventuellt framtida försäljningar.

Ingrid F
Mariehem

Jag har inte haft så mycket direktkontakt men tycker att jag blivit väl bemött, och väldigt snabbt.

Ulf E
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå
Västerslätt

Proffsig, kunnig och social! Delaktig under hela processen!

Karin Å
Tomtebo/Nydalaviken

Både sålt och köpt lägenhet med Erica. Hon har bemött oss mycket bra, är kunnig och trevlig. Skulle varmt rekommendera henne😍

Gunnar Å
Tomtebo/Nydalaviken

Bra känsla hela vägen från värdering, annonsering, visning till budgivning och försäljning/kontraktsskrivningen. Stabil insats av mäklaren