Johanna Asplund

Johanna Asplund

Johanna Asplund är mäklare på MOHV Umeå

Johanna Asplund har varit registrerad mäklare sedan 2014-09. Johanna Asplund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Asplund har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Johanna Asplund

Sedan starten hos Reco 2020
Johnny R
Ersboda

Inflation och seg marknad? Inte för våran mäklare Bästa mäklaren jag haft att göra med, kunnig lyhörd som uppdaterade läget ofta. Lätt att få kontakt med, svarade snabbt på sms. Positiv och målmedveten. Kommer nog inte sälja en bostad utan Johanna Mycket nöjd med henne. Rekommenderas varmt.

Svar från Johanna Asplund

Tack Johnny för din fantastiskt fina reco! Jag känner mig väldigt smickrad över dina ord. Vad roligt att du är nöjd :) gott samarbete!

Yvonne R
Ersboda

Tillmötesgående saklig och vänlig.

Petter G
Ersboda

Jag blev väldigt bra bemött av Johanna. Detta var första gången jag sålde en bostad men Johanna var väldigt hjälpsam och tydlig med hur allt skulle gå till.

Filip P
Mariehöjd

Professionell, trevlig och effektiv.

Sofie B
Tomtebo/Nydalaviken

Johanna har satt sig in i min situation som köpare och visat ett flertal potentiella bostadsrätter, varav en slutligen kändes rätt och där skötte hon affären på ett väldigt förtroendeingivandes, professionellt och varmt sätt. Rekommenderas!

Fatemeh K
Tomtebo/Nydalaviken

Vänlig , trevlig, bästa. Hon tog hand om ärendet mkt bra Vi verkligen rekommenderar henne Tack för allt Johanna. Bästa hälsningar Fatemeh och Alvaro Campos

Emil B
Öst på stan

Driven och håller bra kommunikation. Gör ett bättre jobb än andra mäklare jag jobbat med. Rekommenderas.

Niklas J
Sandåkern

Blev väldigt bra bemött av Johanna och hon var till stor hjälp genom hela processen. Rekommenderar henne starkt!

Åsa Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Västra Spöland

Kompetent, glad och positiv. Alltid tillgänglig vid frågor och funderingar.

Annika W
Mariehöjd

effektiv, praktisk, ärlig, positiv ……