Lina Bennervall

Lina Bennervall

Lina Bennervall är mäklare på MOHV Umeå

Lina Bennervall har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Lina Bennervall har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 245 omdömen med ett betyg på 4.7. Lina Bennervall har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

245 omdömen om Lina Bennervall

Sedan starten hos Reco 2015
Bengt Torbjörn C
Stöcke

Är väldigt nöjd med hela säljprocessen, rakt igenom ett proffsigt bemötande av en mycket duktig mäklare, kan verkligen rekommendera Lina!

Fredric W
Väst på stan

Mycket fint och proffsigt bemötande på ett personligt sätt

Susanne S
Väst på stan

Trevligt bemötande och bra ordnat vid vårt köp !

Maria F
Holmsund

Lina Bennervall har bemött oss på ett fint och proffesionellt sätt. Hon har varit närvarande och lätt att få tag på när vi velat få tag i henne. Detta var något vi förväntat oss och hon har levt upp till det. Hon har varit tydlig och rak hur försäljningen kan gå till på bästa sätt. Vi rekommenderar Lina till andra försäljningar och vi skulle gärna anlita henne igen

Maja Gabriella S
Teg

Lina var enligt mig väldigt professionell, hon var tydlig och rak genom hela processen och jag upplever att hon tog sitt uppdrag på stort allvar. Hon var noga med att ge den information som behövdes vilket gjorde att vi som säljare kunde känna att vi hade koll på det som behövdes. Jag tyckte också att Lina kändes mån om alla parter i affären.

Sara Anna Charlotta Å
Tomtebo/Nydalaviken

Lina är lyhörd och har ett trevligt bemötande. Då vi köpte vårt hus via henne så kändes det självklart att även låte henne sälja vårt radhus. Vi upplevde henne väldigt förtroendeingivande. Hon har alltid varit bra på att återkoppla och hålla oss uppdaterade om vad som sker. Vi rekommenderar verkligen henne. Lina är toppen.

Julio Cesar D
Haga

Lina is a trustworthy and professional broker. I highly recommend her!

Viktor R
Köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
Innertavle

Kunnig, tillmötesgående och allmänt bra samt proffesionellt bemötande.

Anna Malin H
Innertavle

Lina hade en bra plan redan från start. Hon hade bra kännedom om vilka dom potentiella köparna var och utformade planen efter det. Jag är helnöjd. Enda misstaget var att jag inte anlitade henne från första början. Hon sålde huset snabbt vilket var väldigt viktigt för mig och hon lugnade min orolig själ med självsäkerhet och ett lugn som gjorde mig trygg😊

Lisa F
Köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
Innertavle

Lina är tillmötesgående och lyhörd. Hon har stor kunskap om bostadsområdet och vad det känns som långvarig erfarenhet inom mäklarbranschen.