MOHV Umeå

MOHV Umeå

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears
1 890

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå. Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har...

1890 omdömen om MOHV Umeå

Sedan starten hos Reco 2015

Fereshte R
Ersboda

Han hade väldigt bra bemötande.

Petra Birgitta Josefin N
Holmsund

Charlotte gav snabba återkopplingar och skötte allting smidigt och bra så jag som säljare kände mig trygg och guidad.

Bengt Torbjörn C
Stöcke

Är väldigt nöjd med hela säljprocessen, rakt igenom ett proffsigt bemötande av en mycket duktig mäklare, kan verkligen rekommendera Lina!

Fredric W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
Väst på stan

Mycket fint och proffsigt bemötande på ett personligt sätt

Susanne S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
Väst på stan

Trevligt bemötande och bra ordnat vid vårt köp !

Kristoffer S
Holmsund

Vi har blivit jättebra bemötta och Charlotte känns väldigt proffsig och man märker tydligt att hon är duktig på sitt arbete. Våra förväntningar var att vi skulle känna oss trygga och det har vi hela tiden känt med Charlotte. Eftersom detta är våran första bostad/hus vi köper så har det hela tiden varit lite skräckblandad förtjusning, men jag tycker att Charlotte har hela tiden gjort att vi känt oss säkra genom att vara tydlig och tillmötesgående i dom samtal vi har haft med henne. Jag har inget dåligt att säga om Charlotte och vi känner oss nöjda.

Anny Matilda G
Haga

Charlotte är proffsig, tydlig, seriös och trevlig. Känns tryggt med Charlotte som mäklare.

Elisabeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Sandåkern

Anna är positiv och inkännande, alltid glad och trevligt och ned stort fokus på kunden. Anna är kunnig och professionell, mycket noggrann och trygg i kontakten. En toppenmäklare!

Petter M
Holmsund

Mycket bra bemötande! Proffsig hantering av hela affären! Malin rekommenderas varmt!

Inger D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Anna är korrekt och noggrann, en trygghet för både säljare och köpare.

Jan F
Sörfors

Vi tycker vi fått ett väldigt bra bemötande hon ger intryck av att vara seriös , korta svarstider på funderingar. Vi tycker att hon uppfyllt dom krav Vi har på en mäklare löser.ev problem, bra kontakt

Peter N
Hemavan/Tärnaby

Väldigt bra bemötande , kunnig, trevlig och hjälpsam. Köper man en fastighet långt bort från hemorten är det just Anna man ska ha som mäklare. Har fått hjälp med att ta kontakt med lokala hantverkare som är ett måste för underhåll och renovering. Betyg 10 av 10 :)

Lena M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare.

Christer D
Västerslätt

Lätt att få tag i. Bra rådgivning, höll mig uppdaterad även när det inte hände något.

Sofia Johanna Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
Tomtebo/Nydalaviken

Utan Malins hjälp hade vi nog inte fått till ett köp av huset! Mycket bra!

Johnny R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Ersboda

Inflation och seg marknad? Inte för våran mäklare Bästa mäklaren jag haft att göra med, kunnig lyhörd som uppdaterade läget ofta. Lätt att få kontakt med, svarade snabbt på sms. Positiv och målmedveten. Kommer nog inte sälja en bostad utan Johanna Mycket nöjd med henne. Rekommenderas varmt.

Svar från Johanna Asplund

Tack Johnny för din fantastiskt fina reco! Jag känner mig väldigt smickrad över dina ord. Vad roligt att du är nöjd :) gott samarbete!

Ida Sofie M
Holmsund

Engagerad, professionell och väldigt trevlig. Man känner sig väl omhändertagen och lyssnad på, som att Malin är på vår sida. Jättenöjd med Malin!

Joachim S
Mariedal

Rekommenderar MOHV väldigt varmt! Vi hade en engagerad mäklare (Malin Persson) som genom hårt arbete och engagerade visningar fick min lägenhet såld till begärt pris, trots tuffa tider med en stillastående bostadsmarknad.

Malin N
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
Holmsund

Trevlig, insatt i objektet samt förtroendeingivande.

Lars-göran G
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Stöcke

Bra bemött. Hade inga förväntningar annat än få villan såld.

Kia G
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Stöcke

Anna har varit fantastisk i alla avseenden. Både professionell och stöttande. Vi kunde inte fått en bättre mäklare när vi sålde vårat hus. Jag rekommenderar henne varmt.😊

Ioana C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Mariehöjd

Vänlig och professionell. Håller alltid kunden uppdaterad med alla beslut och framsteg, lätt att kontakta och ställa frågor. Gjorde också bra affärer för mig som kund. Rekommenderar Anna varmt!

Stig Peder Benny S
Holmsund

Bra bemötande, väldigt trevlig och kunnig. Upplevelsen var att hon hade mycket att göra och att återkopplingen ibland kunnat vara bättre

Eva Jessica A
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Det är den tredje gången vi köper/säljer fastighet i Hemavan/Tärnaby-området, och äntligen fick vi göra det med Anna. Det är ordning och reda, saker förklaras noggrant för en, allt är tydligt och välorganiserat. Förutom att det har känts som den tryggaste fastighetsaffären vi gjort, där Anna som mäklare varit väldigt delaktig och hjälpsam, är hon väldigt trevlig och lättsam att ha att göra med.

Barbro J
Berghem

Trevligt bemötande, positiv, engagerad, snabb med att återkoppla och informera. Mycket nöjd!

Per J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Berghem

Trevlig! Saklig och korrekt. Mkt förtroendeingivande!

Anneli K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå

Positiv , glad och trevligt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen Bra med tips och återkoppling!

Lars Rickard A
Rödäng

Charlotte gav ett mycket proffsigt intryck, som hon visade genom sitt engagemang för mig som säljare att hon ville att jag skulle vara nöjd med hela affären. Hon gav många goda råd om alternativ, utan att vilja sälja på mig olika tjänster, vilket gav en bra dialog. Processen var lagom forcerad och affären kändes kontrollerad och väldigt genomtänkt, vilket skapade ett lugn hos mig som säljare. Jag vill att köparen ska vara nöjd och där upplevde jag även att Charlotte var noga. Min totala upplevelse var över förväntan, vilket...

Magdalena M
Köpte sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

En trygg erfaren mäklare som lyssnade in oss bra och har skött om affären som helhet mycket bra. Stabilt o h förtroendeingivande./ mvh Magdalena

Jesper L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Mariehöjd

Trevlig, duktig och utstrålar förtroende som mäklare. Han har varit nåbar för återkoppling och varit väldigt hjälpsam i processen gällande vårt första bostadsköp.

Sandra Å
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Stegeby en del av MOHV Umeå
Holmsund

Robin har ett trevligt tillvägagångssätt och jag har fått ett fint bemötande från honom. Är väldigt nöjd med hela processen av mitt bostadsköp och kan varmt rekommendera honom! Hälsningar Sandra

Linda Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
Haga

Proffsigt bemötande, trevlig och lätta att få kontakt med. Återkopplar snabbt på ev frågor och hjälper till med att svara på frågor vid behov. Jättetrevlig och proffsig mäklare!

Erik M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
Haga

Superproffsig, hjälpsam, tillgänglig, engagerad. Har inte träffat en bättre mäklare i Umeå.

Anders H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
Haga

Professionell Tydlig Engagerad Öppen Ärlig Erfaren mäklare som verkligen kan sitt jobb. Verkligen rätt kvinna på rätt plats

Christer F
Haga

Trevlig, engagerad, hjälpsam. Bra bemötande utifrån våra förväntningar

Josef A
Klabböle

Professionell och trevlig. Rekommenderas!

Ronny N
Teg

Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Malin. Även om det tog lång tid att få lägenheten såld så var hon tydlig med att marknaden är sådan just nu. Hon gav mig idéer och peppade mig under processen.

Linda Sofia G
Sörmjöle

Malin är otroligt kunnig, rutinerad och engagerad. Det känns tryggt att få hjälp av henne i en så stor affär som det innebär att sälja en bostad.

Yvonne R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Ersboda

Tillmötesgående saklig och vänlig.

Maria F
Holmsund

Lina Bennervall har bemött oss på ett fint och proffesionellt sätt. Hon har varit närvarande och lätt att få tag på när vi velat få tag i henne. Detta var något vi förväntat oss och hon har levt upp till det. Hon har varit tydlig och rak hur försäljningen kan gå till på bästa sätt. Vi rekommenderar Lina till andra försäljningar och vi skulle gärna anlita henne igen

Malin K
Västerhiske

Vänligt bemötande, kompetent, trygg i sin roll, lugn och positiv.

Åsa Johanna B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Om du söker en proffsig, tydlig, kommunikativ, noggrann och engagerad mäklare i Hemavan så kan jag varmt rekommendera Anna. Min upplevelse är att hon verkar för att processen skall vara transparent, tydlig och utan överraskningar för såväl säljare som köpare - en mäklare att känna sig trygg med helt enkelt.

Petter G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Ersboda

Jag blev väldigt bra bemött av Johanna. Detta var första gången jag sålde en bostad men Johanna var väldigt hjälpsam och tydlig med hur allt skulle gå till.

Annette W
Hemavan/Tärnaby

Anna bemötte oss glatt o trevligt på visningen. Hon berättade öppet även om otrevligheter som hänt i huset så vi inte skulle bli chockad senare. Tack! Anna har hjälpt oss med alla frågor o funderingar vi haft. Vi har bara gott att säga om Anna.

Roger W
Hemavan/Tärnaby

Jag tycker vi fick ett trevligt bemötande och bra genomgång av huset. Hon undersökte och hjälpte oss vid frågor vi hade gällande placering av tomten och avloppsfrågor vi hade. Så vi är väldigt nöjd med Anna som känns väldigt seriös.

Filip P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Mariehöjd

Professionell, trevlig och effektiv.

Bengt Valentin Ö
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt av Anna Gustavsson. Hon har varit jätteduktig på att svara på alla frågor vi haft och varit lätttillgänglig. Totalt sätt är vi nöjda med Anna och hennes sätt att jobba som fastighetsmäklare.

Anders W
Hemavan/Tärnaby

Mycket bra bemötande. Anna var kunnig, trevlig och det kändes tryggt och bra!

Maja Gabriella S
Teg

Lina var enligt mig väldigt professionell, hon var tydlig och rak genom hela processen och jag upplever att hon tog sitt uppdrag på stort allvar. Hon var noga med att ge den information som behövdes vilket gjorde att vi som säljare kunde känna att vi hade koll på det som behövdes. Jag tyckte också att Lina kändes mån om alla parter i affären.

Hans Daniel B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Hemavan
Hemavan/Tärnaby

Anna är otroligt proffsig i hur hon sköter kontakter och genomför försäljningen. Hon är formell och gör allt enligt boken utan att vara fyrkantig. Det kändes väldigt tryggt att ha henne till hjälp.