Neo Tjänster AB

Neo Tjänster AB

Ring 070-445 14 19 www.neotjanster.com

Varför välja Neo Tjänster:-Nöjda kunder är vårt huvudsakliga mål, då vi full ut tror att handling säger mer än tusen ord-Vi kompromissar aldrigmed kvaliteten!-Vi lyssnar alltid på kunderna och är flexibla-Våra produkter är miljövänliga, inga undantag!-Neo Tjänster är registrerat hos skatteverket och bolagsverket-Neo Tjänster...

13 omdömen om Neo Tjänster AB

Åsa M
Skrev om Neo Tjänster AB

Efter byggstädningen jag blev mycket nöjd.Personalen var mycket trevlig och bemötande.Lokalen var rent och fint och stor tack att ni på företaget tänker på miljö och använder miljövänliga rengörings produkter.Alla städfirmor bodde tänka på människa och naturen. Högsta betyg till er! Lycka till Neo tjänster!

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 147 omdömen 4.5 av 147 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Klaes E
Skrev om Neo Tjänster AB

Vill varmt rekommendera Neo Tjänster. Alltid ett trevligt och positivt bemötande, snabb återkoppling om man vill nå dem i något ärende. Utmärkt städning, det är en fröjd att komma hem efter en lång arbetsdag och mötas av ett välstädat hem. De känns pålitliga och mycket seriösa.

Olof R
Skrev om Neo Tjänster AB

NEO Tjänster har städat åt oss i flera år och alltid gjort ett utmärkt jobb. Både standardstäd varannan vecka och de gånger vi behövt flyttstäd. De är alltid flexibla och kommer även på jourutryckningar då vi behövt det. De har dessutom utmärkta fönsterputsare. En toppenstädfirma!

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 745 omdömen 4.6 av 745 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Mikaela L
Skrev om Neo Tjänster AB

Butikstädning med noggranhet! Jag tycker Neo Tjänster gör ett jättefint jobb. De städar vårt butik sedan ett år tillbaka och vi är supernöjda. Duktiga och noggranna städare, oftast samma person, men även om det inte är samma person varje gång så blir vi nöjda eftersom städaren ser till att ta reda på vad som behöver göras. Rekommenderas varmt!

Kent A
Skrev om Neo Tjänster AB

Utmärkt service, vänligt bemötande samt stort kunnade. Kan verkligen rekommendera Neo Tjänster om du har behöv av städning

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Olof B
Skrev om Neo Tjänster AB

Proffsiga och gör ett fantastiskt jobb. Det blir skinande rent och det går snabbt, de är flexibla och tillmötesgående. Rekomenderas verkligen!

Elin S
Skrev om Neo Tjänster AB

Använder mig ofta av städtjänster till hemmet och företaget. Kan säga att det här var det absolut bästa och proffsigaste städfirman. De är snabba, nogranna, mycket trevliga. Hyresvärden gav en guldstjärna och godkände städningen direkt. Priset var också mycket konkurrenskraftigt

Maja J
Skrev om Neo Tjänster AB

Supernöjda med hemstädning varannan vecka, skinande rent på de vanliga men även mest oväntade ställena! Duktiga och vänliga människor och en bra kontakt redan från början. Stort tack och rekommenderas varmt!

Mariana M
Skrev om Neo Tjänster AB

Dåligt städat, dåligt bemötande, kompensationen jag skulle få för ett dåligt utfört arbete av städaren blev istället försökt till att ta ut en högre räkning och hot om inkasso om jag inte betalar den felaktiga räkningen!

Brigitta A
Skrev om Neo Tjänster AB

Helt fantastisk jobb..Jag kommer att rekommendera dem till alla. Mvh Brigitta

Alexandra V
Skrev om Neo Tjänster AB

Mycket nöjd med min flyttstädning.Inga anmärkningar på besiktningen.Trevligt bemötande och mycket effektiva. Tyckte även det var bra att ni kom och tittade innan ni gav ett pris. Rekommenderas varmt. Värt varenda krona!!

Jessica W
Skrev om Neo Tjänster AB

Fönsterputsning. Trevligt bemötande, noggrann, snabb. Snabb leverans av tjänst. Putsade även min spegel. Jag kommer nyttja tjänst därifrån fler gånger. Bra pris

Samuel A
Skrev om Neo Tjänster AB

Helt perfekt jobb av neo tjanster i min villa. De är billiga men experter inom sitt område.