Ballingslöv Stockholm City

Ballingslöv Stockholm City

Ring 08-678 74 50 www.ballingslov.se
3.0

Kök & bad köksutställning köksrådgivning köksinredning och planering av kök, köksrådgivning, komplett rådgivning, hembesök.

2 omdömen om Ballingslöv Stockholm City

Linda L
Skrev om Ballingslöv Stockholm City

Vi är riktigt nöjda med våra garderober. Bra kvalitet och vi fick fantastisk service från början till slut. Leveransen saknade några mindre komponenter men det gick snabbt att komplettera i butik och en extra eloge till Anders som var en klippa genom hela processen av vårt garderobsbygge. Kompetent, alltid snabb att svara och oerhört hjälpsam.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

CAROLINE C
Skrev om Ballingslöv Stockholm City

Jag beställde ett komplett kök den 27 mars. Säljaren på Ballingslöv meddelade mig då att vitvarorna kunde komma lite senare än köket som skulle levereras efter 6 veckor. Inför leveransen fick jag dock ett meddelande "vitvarorna kommer i samband med köket". Stämde detta? Raka motsatsen, efter 12 veckor kom spishällen. Ugnen - ja den har fortfarande inte kommit men är beräknad att komma efter den 24 augusti, 5 månader efter leverans. Jag hade aldrig köpt ett kök från Ballingslöv om jag visste att köket inte kommer komplett...