Har varit kund här i många år eftersom jag bodde precis bredvid och kan säga att personalen har en och annan sak att lära sig om kundmottagning.
Alla gångerna jag varit där genom åren har de frågat mig varifrån jag kommer (ja, ja... Jag har en utländsk bakgrund, tack för att ni uppmärksammar det varje gång, men det blir lite uttjatat). Ofta kommenterar de mitt utseende också. Visst, det kan vara på ett positivt sätt, men jag slipper gärna det.
Bara för att man har möjlighet att komma på besök kl 10 så betyder det inte... att ens tid inte är värdefull - helst slipper jag vänta när jag kommit i den tiden jag bokat och framför allt slipper jag den nonchalanta attityden av tandhygienisten som frågar om jag kan vänta 5 min till utan att ens be om ursäkt för de varit sena. Hon verkade överraskad när jag sa att jag hade saker att göra. Jag undrar hur bemötandet hade varit om jag verkligen var arbetslös som de antydde... Ja, det är mycket som är minst sagt onödigt i deras kundbemötande...
De flesta kunder slipper nog gärna dialoger som:
"-rengör du mellan tänderna?
-inte alltid
- ja, det märks!!!"
Jag kunde fortsätta... Dessutom fick jag betala för den "särskilt tidkrävande" varianten av behandlingen fast det tog 15 minuter.
Lämnar 2 stjärnor för att tandlagningen som gjordes där har hållit i många år