Reseprofilen Örebro AB

Reseprofilen Örebro AB

10 omdömen om Reseprofilen Örebro AB

Jenny Ulrika B
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Lotta på Reseprofilen är både proffsig och engagerad. Hon är lyhörd för kundens önskemål och vi blir alltid väldigt nöjda med resultatet när vi tar hennes hjälp att sy ihop våra resor. Drömresan till Seychellerna blev allt vi hade önskat och vi kommer garanterat ta Lottas hjälp när det blir dags för nästa äventyr! Vi kan varmt rekommendera Reseprofilen. Jenny & Jonas

Bertil Christer M
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Vi rekommenderar varmt Reseprofilen, Lotta hjälpte oss att göra vår resa till Australien så lyckad. Alltifrån flygbiljetter, visum och boende kunde vi lugnt lita på att det blev ordnat på bästa sätt. Hotell i Brisbane var jättebra - Hotell i Sydney var i världsklass. Vi kommer garanterat fortsätta att anlita Lotta och Reseprofilen till framtida resor. Efter ett besök hos Lotta går man alltid därifrån med ett leende på läpparna 🙂. Christer & Jenny

Jenny A
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Vi är så nöjda med Lottas service & kompetenta hjälp med våra konferensresor och ser redan fram mot nästa resa!

Eva-Lena H
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Bästa resebyrån i stan ! Känner mig alltid trygg när jag köper resor där. Reseprofilen har stor kompetens.

Marianne monica B
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Reseprofilen är den lilla butiken med det stora engagemanget, Lotta gör allt för att kommande resa ska var helt och hållet till belåtenhet. Man bollar idéer och får fin fina tips, hon ger sig inte förrän man som kund är helt nöjd. Snart är det dags för ett besök i butiken och diskutera ett nytt och spännande resmål.

Ing-marie D
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Jag har under många år fått utomordentlig hjälp av Lotta med mina resor till Australien. Hon har fixat och trixat för att göra min resa så bekväm som möjligt. Inget har varit omöjligt. Lotta är mycket kunnig och proffsig samt har ett vänligt bemötande. Jag har känt mig trygg. Reseprofilen rekommenderas varmt.

Lynette N
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

När man bokar en resa med Lotta så vet man att man får valuta för pengarna, hon fixar o trixar så vi alltid blir nöjda. Många bra tips, så man inte missar godbitarna!

Anna E
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Finns ingen bättre resebyrå. Så serviceminded och trevlig. Har gjort våra resor magiska. Lyssnar men kommer även med idéer. Vår resa till Maldiverna kommer jag aldrig glömma tack vare Lotta:)

Henrik N
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Har man börjat boka med reseprofilen så fortsätter man, 8 resor nu. Fixar allt från en enkel storstads resa till en med 4 olika hotell, transfer, flyg över djungel mm. Lätt att bolla idéer med, återkommer självklart. Henrik

Lena margareta J
Skrev om Reseprofilen Örebro AB

Enkelt och smidigt, alltid väl omhändertagen. Hon hänger på mina tokiga idéer om resor och gör dessa till unika upplevelser.