Riddermark Bil Sundsvall

Riddermark Bil Sundsvall

Ring 0101-29 59 68 www.riddermarkbil.se
Omdömen totalt
6
Snittbetyg
2.5
Skriv ett omdöme

6 omdömen om Riddermark Bil Sundsvall

Visar 6 omdömen med 2.5 i snittbetyg
Lars Stefan J
Skrev om Riddermark Bil Sundsvall

Köpte en bil av företaget i somras. Priset för vinterdäcken, inklusive fälgar var 19000 enligt säljaren. Vinterdäcken skickades till min hemstad och Euromaster där jag då märkte att fälgarna var begagnade. Skulle ringa företaget om varför när lampan för däcktryckslampan lös. Gjorde då allt enligt instruktionsboken för att släcka den. Var in på Euromaster för att efterdra bultarna och fick då reda på att TPMS sensorerna på däcken inte var monterade. De negativa omdömena i media om företaget verkar vara sanna. Råder ingen att handla från företaget med sådana säljare.

Sofie F
Skrev om Riddermark Bil Sundsvall

Gav skambud på min bil och hittade på massa anledningar till lågt pris. Sen när jag var inne i butiken för att titta på bil så fick jag sån dålig magkänsla. Säljarna kunde knappt svenska och var <25 år men ”kunde allt om bilar”. Först gick jag runt ~20min innan ens någon kom fram trots att det var >10 med företagströjor som gick runt och flamsade med varandra som på en skolgård.

Svar från Riddermark Bil Sundsvall

Hej Sofie Stort tack för din recension om ditt besök här oss. Vi strävar hela tiden efter att kunna förbättra din känsla när du besöker vår butik här i Sundsvall och uppskattar verkligen dina åsikter. Jag får verkligen beklaga att du inte är nöjd efter ditt besök här och skulle uppskatta väldigt mycket om du kunde skicka ett mejl till mig på rasmus.lundgren@riddermarkbil.se med information om hur ditt möte här gick till så att vi kan jobba med att förbättra upplevelsen för alla våra kunder. Du får ha en fortsatt trevlig dag Med vänliga hälsningar Rasmus Lundgren

Filip N
Skrev om Riddermark Bil Sundsvall

Jag har köpt en bil hos riddermark i Sundsvall ,, säljare Tarek är en mycket trevligt och kunnigt säljare! Rekommenderar verkligen att köpa bilar här! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Riddermark Bil Sundsvall

Hej Filip! Stort tack för din recension om ditt bilköp hos oss. Vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva om ditt bemötande hos oss och det gör oss extra glada att höra att du nöjd med vår duktiga säljare Tarek! Du får ha en fortsatt trevlig dag så hoppas jag att vi hörs snart igen. Med vänliga hälsningar Rasmus Lundgren

Morgan E S
Skrev om Riddermark Bil Sundsvall

Jag och min fru har båda köpt bil av Riddermark bil i Sundsvall. Vi är mycket nöjda med hur vi har blivit behandlade. Morgan

Svar från Riddermark Bil Sundsvall

Hej Morgan Stort tack för att du valt att beskriva era bilköp från oss och väldigt kul att höra att ni båda är nöjda med bilaffären hos oss! Vi får bara säga stort grattis till era nya bilar och hoppas vi hörs snart igen. Med vänliga hälsningar Rasmus Lundgren

Muhterem O
Skrev om Riddermark Bil Sundsvall

Hej jag köpte en bil från Riddermark Sundsvall och blev lurad av försäljaren har tecknade försäkring som inte täcker nånting bilen har inga service bok bilen gick sönder efter två dagar och nu har kopplingen slutat fungera och de säger vi kan inte hjälpa dig de svarar inte sina telefoner Jag rekommenderar inte den här firman var försiktigt Han kunde säga att de inte hade service boken

Svar från Riddermark Bil Sundsvall

Hej Tack för din feedback och vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva till oss. Du får väldigt gärna höra av dig till oss på Rasmus.lundgren@riddermarkbil.se med mer information om ditt ärende så vi kan hantera ditt ärende vidare och se vad som gått fel. Ha en fortsatt trevlig dag Med vänliga hälsningar Rasmus Lundgren

Adam W
Skrev om Riddermark Bil Sundsvall

Har köpt två bilar via Riddermark. Vid senaste köpet var bilen genomgången utan anmärkningar. Tidigt fick vi missljud i bilen och det visade sig att bromsarna fram var utslitna. Två verkstäder gav utlånade om att ”denna nötning inte kan ha skett under vår ägo”. Men eftersom en månad passerat tog Riddermark inget ansvar - vilket i sak kan vara OK. Det som gör en besviken är det bemötande vi fick i frågan. Hade vi fått ett bra bemötande hade vi kunnat köpa läget - men när bemötandet är otrevligt och bristande blir också upplevelsen och känslan mot företaget väldigt dåligt.

Svar från Riddermark Bil Sundsvall

Hej Adam Tack för din feedback och vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva till oss. Du får väldigt gärna höra av dig till oss på Rasmus.lundgren@riddermarkbil.se om du har frågor som inte är besvarade eller om vi på något sätt kan hjälp dig mer för att du ska bli nöjd med ditt ärende. Ha en fortsatt trevlig dag Med vänliga hälsningar Rasmus Lundgren

Filtrera omdömen